tm100005 Skrevet 1. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2010 Hei! Jeg er helt ny her på sonen. Tenkte å finne meg et hundeforum - og dukket opp til denne siden. Viste seg også å være en ganske så aktiv side, så tenkte å prøve meg på å være medlem. Førsteinntrykket er ikke til å klage på for å si det sånn! Virker som et bra miljø og hele pakka, okei.. såå var det meg og Chanie da. Jeg heter Ann Gjertrud og er 16år. Jeg og Chanie holder til ca 2 mil utenfor Tr.heim, på en plass som heter Orkanger der vi bor sammen med resten av familien. Jeg og Chanie nyter i grunn dagene med mange turer, stell, være med familien og utstillinger i ny og ne. Jeg har også en hest som Chanie pleier å være med til noen ganger. Hun er ikke såå begeistret for hester og holder seg på trygg avstand slik at hun ikke blir skadet for å si det sånn. Men hun er trofast og følger etter på rideturer om hun må Kan vel legge ved noen bilder så kan dere vel heller spørre om dere lurer på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Velkommen til sonen Pen hund! Navnet ditt virket veldig kjent, drev du på med msngroups før i tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Velkommen til sonen Håper du vil trives her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Velkommen! Utrolig vakker hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100005 Skrevet 2. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 tusen takk , alle sammen Velkommen til sonen Pen hund! Navnet ditt virket veldig kjent, drev du på med msngroups før i tiden? takk stemmer at jeg holdt på med det ja og nå så jeg beagelen Rocky, da husker jeg deg også. Så morsomt å treffe 'kjente' her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Får vel ønske velkommen jeg også hehe Men at jeg syntes Chanie er vakker, er vel egentlig ingen bombe he he Er vel det man kan kalle meget innhabil i det spørsmålet, da jeg er oppdretter av denne frøkna hehe morro å se dere her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100005 Skrevet 2. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 takk skjønner godt at oppdretter er fornøyd med henne ja, hun er vakker (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Hei! Sambygdning! Velkommen hit! Nydelig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 tusen takk , alle sammen takk stemmer at jeg holdt på med det ja og nå så jeg beagelen Rocky, da husker jeg deg også. Så morsomt å treffe 'kjente' her Hehe kjekt med "kjente" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100005 Skrevet 2. Juli 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2010 Hei! Sambygdning! Velkommen hit! Nydelig hund! tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar