Siri Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Vi får starte showet med litt bilder fra WDS og vår rasespesial dagen etter (KHKG). World Dog Show, torsdag 24. juni 2010 d: Wera Hübenthal 55 briarder påmeldt. BIR og VWW2010: NORD CH Tosselin Otso Oraakkeli BIM og WW2010: CH Bijou Babish du Champ Martagon WW2010: CIE N DK UCH NV07'08'09 NORDV07 DKV09 Li-brie's Boss Number One VWW2010: CIB N S DK EST UCH KBHV04 NV07 Mezzoforte Surprise JWW 2010: C'You Lucky Moravia Campanella (norskeid, oppdrettet i Tsjekkia) JWW 2010: Rave On Celine Fauve AR
Siri Skrevet 29. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Også var jo Willersen i aksjon selvsagt også . Han ble EXC 3 i åpen klasse: Det var rimelig mørkt inne i hallen, og jeg hadde ikke med noe lyssterkt objektiv. Bildene ble tatt med blitz, men siden fotografen ikke var helt fortrolig med bruken av denne blitzen ble det ikke helt bra bilder dessverre. Noe bedre ble det dagen etter da vi var utendørs på rasespesialen.
armagnac Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Willy er like fin som alltid Stor variasjon i fargen på de røde/brune hve er mest ønskelig??
Siri Skrevet 29. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Klubben for Hyrde-, Kveg- og Gårdshunde, 25. juni 2010 d: Jenny Snelling, England 33 briarder påmeldt BIR: INT CH Ajola de la Bohemienne Noir - CERT og Dansk championat BIM: CH Prankish Vegas Gold (søskenbarn av min Babs) CERT og Dansk Champion: N UCH Li-brie's Free Wheeler (han var eneste norske i ilden den dagen) Dette er en av mine desiderte favoritthunder - han har vært det siden jeg så ham som junior i 2000... altså en gammel herremann . Han ble beste veteran denne dagen og heter *klippe masse titler* Cartier Monzerat Domi, og er bror av en hannhund som er Willys oldefar . Dette er en annen storvinnende hannhund - fra Tsjekkia: Usually the Best Moravia Campanella som stod foran Willy i åpen klasse. Heldigvis for meg fikk han certet dagen før, så dermed gikk det videre til Willersen denne dagen *yeyy*. Dette er BIR-hunden fra dagen før: VWW10 Tosselin Otso Oraakkeli - han ble ikke plassert i BHK på denne utstillingen. Også noen småttiser som beskuet det hele... Man blir tørst av slik løping i ring...
Siri Skrevet 29. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Willy er like fin som alltid Stor variasjon i fargen på de røde/brune hve er mest ønskelig?? Det er nok litt smak og behag, men i standarden står det at fargen foretrekkes så mørk som mulig, men ikke slik irsksetterfarge da . Fargen skal være jevn og ikke danne sadel, men kan være charbonnè (altså litt sånn som tervene er - med sorte hårtupper). En del av hundene som ble vist hadde nok farger som var i lyseste laget for enkelte dommere, men de to dommerne vi stilte for var ikke så strenge på det.
Lola Pagola Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Morsomt med bilder Willy er så fiiin! Gratulerer med dansk champion! Men trodde ikke det var lov til å stille kuperte hunder i DK jeg, så ut som en av hundene hadde ståører?
Siri Skrevet 29. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 Morsomt med bilder Willy er så fiiin! Gratulerer med dansk champion! Men trodde ikke det var lov til å stille kuperte hunder i DK jeg, så ut som en av hundene hadde ståører? Takker for det . Denne tispen ble nok kupert lenge før forbudet kom, og har nok tillatelse til å stille med sine kuperte ører ennå. Hun er 10 år gammel, og forbudet hadde nok ikke tilbakevirkende kraft.
Lola Pagola Skrevet 29. Juni 2010 Rapporter Skrevet 29. Juni 2010 aha, skjønner! Helt klart finest med hengeører altså.
Blondiemamma Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Skrevet 13. Juli 2010 Skikkelig treg til å poste bilder jeg, siden jeg har vært uten nett lenge.. Men dette er da i hvertfall mine bilder fra ringen på WDS Resultatet ble excellent 2 på WDS og plassen bak det danske certet, og excellent 4 på spesialen BIR gikk til vårt reisefølge.. Vakre, vakre Balder... N DK UCH WW-10 Tarchihi's Hawai Edit: Og hvis noen er i tvil, så jeg altså hun i rød kjole på WDS bildene og olakjole på spesialen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar