Minadachs Skrevet 27. Juni 2010 Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Ja, har det gått litt frem og tilbake her, og brått kom det en mopsgutt til oss i går kveld Det er da lenge siden jeg har hatt valp i huset, men det er noe av det morsomste jeg har hatt på lenge. Denne lille gutten skal gå under navnet Diego og han er berse (berse? eller bers ). I hvertfall første natten har vært super. Han ville selvsagt ikke ligge inne i buret, og jeg og samboer ville ikke ha han i senga, i tillfelle vi kom til å rulle over den stakkars valpen. Neida, men natta gikk som smurt, han sov faktisk oppå brystkassa mi hele natta Og han gjør fra seg KUN ute herregud han er jo så flink. Spiser, sover, leker, grynter og løper mesteparten av tiden. Og i tillegg klør han i tenna, så han har funnet ut at KONGLER (JAAA) det er tingen hehe. Jeg er så glad for denne krabaten, som i utganskpunktet ikke var ønsket av tidligere eier. Pga ikke planlagt kull. Hehe, han er det mest perfekte ikke planlagte valpen på lenge
nordmørsloppa Skrevet 27. Juni 2010 Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Grattis med valp og en morsom og hærlig rase
Minadachs Skrevet 27. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 tusen takk det her blir morro.
Lola Pagola Skrevet 27. Juni 2010 Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Fargen du snakker om? Beige isåfall Eller noe annet? heter det ikke fawn? Kjempesøt liten tass, gratulerer!
Synnikken Skrevet 27. Juni 2010 Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Fargen heter Fawn Hvor er han fra og hvem er foreldrene?
Minadachs Skrevet 27. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Han er uten stamtavle, men norske papirer og er helt herlig. Ja fawn ja ^^ glemmer i farta hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar