Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyrefor til katt...

roxie88

Recommended Posts

Har en katt som går på nyrefor til vanlig. Nå har desverre min forhandler sluttet med disse (Hills K/D og Spesific) og det haster litt å få tak i til han og jeg kommer meg ikke til ny forhandler på enda en stund... Noen som kanskje har litt av dette fôret liggende etter å ha prøvd det på katten sin eller noe sånt som kunne ha solgt det til meg? Haster haster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ha snakket med veterinær for å kjøpe det, men det stemmer at de selger det på dyreklinikker, ikke dyrebutikker. Ligger det noen flere dyreklinikker i området som du kan stikke innom for å kjøpe det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ligger en til en i nærheten men jeg bor på ei øy så det er litt vanskelig å komme seg dit. Men skal ringe dem på mandags morgen å høre om de har foret inne, men hvis de ikke har det kommer det jo til å ta enda lengre tid før pus får fôret sitt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en kattt med nyre/urin-problemer. Har 600-700 g fôr stående som vi ikke kan bruke lengre (gav katten vår feil pH), men jeg er usikker på om det er c/d eller k/d(, tror det er c/d.)

Jeg kan sende deg det om du vil? Men som sagt, vet ikke sikkert hvilket det er av de 2 typene.

Kanksje du kan ringe vetten din å høre om katten evt kan bruke c/d. Vet ikke hvor forskjellige de er :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...