Midas Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Vi har vært i Trondheim i 1,5 uke hos familien min, og vært mye ute både i bymarka, vassfjellet og på hytta på fjellet. Midas vokser så fort, og er bare en skikkelig herlig gutt som utforsker alt med stor glede Dina har badet og kost seg masse. Her er bildene, først fra hytteturen. Midas liker ørret! Jeg og Dina går spor, Dina blir litt forstyrret av fotografen her. Tror Dina har litt myndeblod i seg Midas på myra Dina og Midas leker på myra. Fra fisketur, bare Dina som var med her. Det var en flott eldre vorster som var med de på fisketur Her er bilder fra jeg og Midas møter ei venninne og hennes ti år gamle golden retriever tispe Her er familietreff med mamman og pappan til Midas, søsteren til Midas, opdretter og eieren til pappan til Midas, Dina og vi. Rival til venstre og Ricci til høyre. Rival ble dypt betatt av Dina, han fikk endel kjeft av jentene denne dagen Midas har hatt noen opplevelsesrike dager
bardmand Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Herlige bilder av herlige hunder, som ser ut til å stortrives. Naboen her hadde besøk av en fox terrier her om dagen, så han fikk hilse litt på mine hunder også. Han holdt ikke heeeeelt i kapp med whippeten, men det var ikke fordi han ikke prøvde! Forferdelig artige hunder det der!
Midas Skrevet 19. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Ja, de elsker å løpe de foxene. Dina blir skikkelig sur hvis noen løper fra henne, da hviner hun som en stukket gris
SiriEveline Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Vakre voffsene, det er jo livet å gå på så flotte turer! Og digger ansiktet til Midas, sånne får meg til å vurdere toller igjen! Søtnosen!
Midas Skrevet 19. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Ja, Midas har et vakkert uttrykk. Mange ganger takker jeg for at han er så søt For eksempel når han tygger istykker joggesko til et par tusen etter han har besjet overalt i stuen Hehehe Vil du ikke ha trekkhund da KvikkLunsj? Tollere er en herlig rase
SiriEveline Skrevet 19. Juni 2010 Rapporter Skrevet 19. Juni 2010 Ja, Midas har et vakkert uttrykk. Mange ganger takker jeg for at han er så søt For eksempel når han tygger istykker joggesko til et par tusen etter han har besjet overalt i stuen Hehehe Vil du ikke ha trekkhund da KvikkLunsj? Tollere er en herlig rase Jo, vil ha vorsther, til trekk og jakt! Men det blir dessverre altfor mye hund akkurat nå, skal begynne å studere snart og da kan jeg ikke ha et stort masende monster som må ut på lang sykkeltur HVER dag! Men tollere trenger nok mye de også, og da sitter jeg plutselig med en phalene, en toller OG en vorsther en dag! Så det får bli i drømmene Du skal derimot ikke se bort ifra at det det dukker opp en toller i livet mitt engang! Utrolige gode voffser, var borti tre stykker da jeg jobbet som hundelufter!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar