lucy Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Noen soniser som skal starte? Har tenkt meg en tur opp for å se på, første gang jeg skal på AG - stevne
Linepip Skrevet 16. Juni 2010 Rapporter Skrevet 16. Juni 2010 Jepp, vi stiller...men kun Pip som skal konkurrere.
Ingidano Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Kommer nok oppom en tur, men skal ikkje starte.
Stine Pernille Skrevet 17. Juni 2010 Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Vi skal. Ace skal løpe klasse 3, og Lumi skal være tilskuer
lucy Skrevet 17. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2010 Vi skal. Ace skal løpe klasse 3, og Lumi skal være tilskuer Hms, jeg har aldri sett en mudi 'på ordentlig', mulig jeg kommer bort å sier hei om jeg ser dere..?
Stine Pernille Skrevet 18. Juni 2010 Rapporter Skrevet 18. Juni 2010 Hms, jeg har aldri sett en mudi 'på ordentlig', mulig jeg kommer bort å sier hei om jeg ser dere..? Jada.. nada prob. Bare si hvem du er og hundesonen og sånn, så jeg ikke blir helt: eeehhh.. hvem er du
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar