Gå til innhold
Hundesonen.no

Transport av levende dyr


Argyr

Recommended Posts

Trenger frakt av to fugler fra Årnes til Arendal, og lurer på om noen vet om det finnes firmaer som kan ta seg av sånt? Type budbil?

Om noen skal fra Årnes og sørover (ikke nødvendigvis helt ned) snart som har plass til to kuriositeter i en eske, så blir jeg veldig glad for det og. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Er en sjanse for frakt, kommer an på størrelsen. Vi skal til Arendal i løpet av neste uke, Men har med en nesten full bil (hvis ikke eska får plass på fanget mitt da? :innocent: ).

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger frakt av to fugler fra Årnes til Arendal, og lurer på om noen vet om det finnes firmaer som kan ta seg av sånt? Type budbil?

Om noen skal fra Årnes og sørover (ikke nødvendigvis helt ned) snart som har plass til to kuriositeter i en eske, så blir jeg veldig glad for det og. :innocent:

Nå vet ikke jeg hvor Årnes er, men hvis det er mellom her og Molde, så skal Guttorm kjøre hjem fra Molde til torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor Årnes er, men hvis det er mellom her og Molde, så skal Guttorm kjøre hjem fra Molde til torsdag...

Det er det (regner med at han kjører via Oslo) :innocent: Hvis han vil ta en timinutters omvei og kjøre via Eidsvoll i stedet for Hønefoss, så ligger Årnes på veien.

Nå på torsdag? Det hadde vært kjempeflott, siden Dratini egentlig har litt liten plass i bilen. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det (regner med at han kjører via Oslo) :innocent: Hvis han vil ta en timinutters omvei og kjøre via Eidsvoll i stedet for Hønefoss, så ligger Årnes på veien.

Nå på torsdag? Det hadde vært kjempeflott, siden Dratini egentlig har litt liten plass i bilen. :banana:

Jeg skal høre med han etterpå om han har mulighet :) Hva slags spennende fjærkre er det forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal høre med han etterpå om han har mulighet :innocent: Hva slags spennende fjærkre er det forresten?

Flotters! Du får ringe meg når du har snakket med ham da. :banana:

Hva slags? Hmmm... Vil jeg fortelle det da? Folk vil jo tro det har klikket for meg. hide.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...