FlippogRime Skrevet 12. Juni 2010 Rapporter Skrevet 12. Juni 2010 I helgen nå blir det arrangert LC her i Bergen for første gang. Her kommer litt bilder fra i dag
FlippogRime Skrevet 13. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Her kommer bilder fra i dag
Tøfflus Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Så bra, jammen meg på tide dere får igang en avd vestland også Det har vært forsøkt i mange år og endelig ser det ut til at dere har fått samlet en gjeng, hurra Syntes å ane Lainah saluki blant bildene, men hvem ellers? Hjortis er kanskje Tove sine? Ikke nysgjerrig jeg nei Var det "bare" trening eller kjørte dere testløp også? Anyway, you go Bergen
FlippogRime Skrevet 13. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Jeg fikk dessverre ikke med meg navn på alle hundene (+ eiere) da det er første gang jeg møtte mange av dem. Salukien med rød vest heter iallefall Sadruk til vanlig Damen med hjortehundene ser slik ut: Det ble kjørt tre testløp i dag (en gang for ene salukien og to ganger for ene whippeten (Courtborne Jokers-Theodor)) Var en veldig kjekk helg!
Tonje Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Slenger meg på Tøfflus,så bra dere har fått igang LC i Bergen også! Artig å se at interessen for sporten øker Fine bilder!
Tøfflus Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Jeg fikk dessverre ikke med meg navn på alle hundene (+ eiere) da det er første gang jeg møtte mange av dem. Salukien med rød vest heter iallefall Sadruk til vanlig Jeg visste det var noe kjent, han er jo som snytt ut av nesa på sine helsøsken, i et senere kull, som jeg omgåes ukentlig Damen med hjortehundene ser slik ut: Hun ser da kjent ut...hmmmm... Det ble kjørt tre testløp i dag (en gang for ene salukien og to ganger for ene whippeten (Courtborne Jokers-Theodor)) Oiii, så bra Er jo supert at dere har fått autorisert personell på vestlandet. Vi liker flere oppegående avd. Tenk om det kan bli en prøve der også snart, trøndelag hadde jo sin første nå i mai og da heier vi vestlandet frem og sier "alle gode ting er tre"
FlippogRime Skrevet 13. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 I helgen kom det pilot og leder fra Østlandet, Thomas Klokkerhaug og Petter Lundby (tror jeg). Satser på at vi til prøve her også ja!
trevi Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Dødsbra!! Hvor i Bergen ble dette arrangert?
victor Skrevet 13. Juni 2010 Rapporter Skrevet 13. Juni 2010 Dødsbra! Hvor i Bergen ble dette arrangert? På Totland:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar