Yakine Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Jaada, igår kjente jeg at jeg er VIRKELIG glad i hunden min... :roll: Vi var på besøk hos noen som bor på gård, og vi skulle ut for å tisse/bæsje i mørket, og han var da løs. (SOM jeg angra meg på det etterpå!!!! :evil: ) Han fant nemlig eldgammel silo blanda med kudritt!!! :evil: Og den SKULLE han ha!! Jeg måtte løpe etter han (KJEMPEGØY seff... :roll: ), og fikk tak i dyret, å skulle ta ut det der dritten som hang fra kjeften hans! Greide etterhvert å lirke det ut av kjeften på dyret, og både han og jeg var innsausa i gammel silo/kudritt!!!! Må TRO jeg lukta godt når jeg kom inn igjen for å drikke kaffe. Kunne ikke røre på meg for da oooosa det av meg.... :roll: Han ble sporenstreks løfta oppi badekaret når vi kom hjem, og der måtte han stå til vi hadde fått vaska og sjamponert han 2 ganger! FORTSATT lukta det!!! :evil: Ja, gledene ved å ha hund er mange du... :roll: Men hva gjør man ikke for krapylet når han ser på deg med DE øynene. Det hører med til historien at sambo krevde at jeg måtte dusje før jeg kom å la meg, hvis ikke fikk jeg iallefall ikke ligge i samme seng som han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 He he, synes eg ser deg mens du holder på å grave ut av munnen hans! Regner med at du er flinkere å bruke band nå... =D> =D> =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 He he, synes eg ser deg mens du holder på å grave ut av munnen hans! Regner med at du er flinkere å bruke band nå... =D> =D> =D> =D> Ja, du skulle sett meg da! Det kom MANGE stygge ord ut av munnen min... :roll: Lærte på dette ja... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Ja, du skulle sett meg da! Det kom MANGE stygge ord ut av munnen min... :roll: Lærte på dette ja... :oops: hehe, kan trøste deg med at det kommer nok fler stygge ord etterhvert som han vokser til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 hehe, huff.. stakkars deg. Ikke alltid så lett. Siden jeg fikk hunden har jeg bannet og vært så sint som jeg aldri har vært før i hele mitt liv. Ja så det er mange gleder ved å ha hund ja. :roll: Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 heheh LOL... nå smiler jeg ja... teite hund.... toya eter hestemøkk hu og.... he he har da måtte dra ut det av munnen hennes ett par ganger og...det er ikke noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Så fort Yrja for sjansen løper hun bort til en dritthaug! Det eneste hun ikke spiser er sin egen møkk... Den tråkker hun pent over! :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 hehee.... toya har da klart å ete noe av sitt eget og hu da... ekkelt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 eller bare nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 18. November 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Herlig Ikke le da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. November 2005 Rapporter Share Skrevet 18. November 2005 Ikke le da.... kan ikke noe for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar