Papillon Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 I dag var jeg og Nina på agilitytrening (bare oss to ) og siden jeg endelig husket kameraet ble det noen bilder Tiki er en working kelpie på 1 år og Frøken en papillon på 3 år
pippin Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Det så morro ut! =) Tiki var veldig pen =) Frøken og
Papillon Skrevet 10. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Det var det Tiki er en sinnsykt rask og kul kelpie, aldri sett på maken til fart
sham Skrevet 10. Juni 2010 Rapporter Skrevet 10. Juni 2010 Kjempe fine bilder.. Og kjempe fine hunder
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2010 Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Kjempe fine hunder Hvor høyt er det Frøken hopper? Det så høyt ut syns jeg.
Papillon Skrevet 11. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2010 Kjempe fine hunder Hvor høyt er det Frøken hopper? Det så høyt ut syns jeg. Det er det høyeste på liten høyden. Vi skal prøve å få satt på noen lavere bomholdere, produsenten leverte de så høyt opp Pleier å veksle mellom å trene med bommene på bakken også siden jeg ikke er så glad i at hun hopper så høyt hele tiden med tanke på leddene og sånt. Selvom hun ikke har noen problemer med høyden
MegaMarie Skrevet 12. Juni 2010 Rapporter Skrevet 12. Juni 2010 Det er det høyeste på liten høyden. Vi skal prøve å få satt på noen lavere bomholdere, produsenten leverte de så høyt opp Pleier å veksle mellom å trene med bommene på bakken også siden jeg ikke er så glad i at hun hopper så høyt hele tiden med tanke på leddene og sånt. Selvom hun ikke har noen problemer med høyden Ja, det så ut som at hun hoppet det bra, men det virket så høyt Føler at de er så lav at de nesten bare løper over de på vår trening
Birte Skrevet 12. Juni 2010 Rapporter Skrevet 12. Juni 2010 Kjempefine bilder! Og Tiki må være en av de peneste hundene jeg har sett
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar