Gå til innhold
Hundesonen.no

Vestnes Hundeklubb Utstilling

bisQuit

Recommended Posts

Skrevet

Katalogen er kjørt, så jeg fikk ikke melde på. :P Dumme meg.. Så for meg mange fluer i en smekk; besøke Fasit og stille ut og... Er det Fasit som er påmeldt kanskje??! :D

NEI så teti altså!

Skrevet

Tusen takk for mailen! :D

Ja :P

Da ser jeg deg nok :P Mulig jeg også skal stille pomeranian, det spørs om begge kommer videre :D

Skrevet

Katalogen er kjørt, så jeg fikk ikke melde på. :P Dumme meg.. Så for meg mange fluer i en smekk; besøke Fasit og stille ut og... Er det Fasit som er påmeldt kanskje??! :D

Det er ikke Fasit som er påmeldt, for jeg forsøkte ringe den klubben hver dag i en uke før pm gikk ut -pluss sendte melding.. og de gadd aldri svare så jeg gikk ut fra at springervalp ikke fikk stille.

Skrevet

Tusen takk for mailen! :D

Da ser jeg deg nok :P Mulig jeg også skal stille pomeranian, det spørs om begge kommer videre :D

Hvem skal du evt. stille da? :P Spent på hvem andre som er påmeldt :P

Skrevet

Hvem skal du evt. stille da? :D Spent på hvem andre som er påmeldt :P

Damascusroad Ocean Harvestor og Tabozi´Mo Cherri :P Det er sist nevnte jeg evt. skal stille :D

Skrevet

Damascusroad Ocean Harvestor og Tabozi´Mo Cherri :D Det er sist nevnte jeg evt. skal stille :P

Ok :P Vet du om Kjell Rune har meldt på Bea også? Hun stilte jeg for han på Vestnes i fjor :D

Skrevet

Ok :D Vet du om Kjell Rune har meldt på Bea også? Hun stilte jeg for han på Vestnes i fjor :P

Nei, hun er ikke meldt på, er jeg ganske sikker på :P Hun mangler stor certet, og er derfor meldt på på NKK Tr. heim bla. :D

Skrevet

Vi skal gå Valp 6-9 ja :whistle:

Ser ut til at du får samme utfordrer som sist; den ene søstra til N. Den som ikke eies av oppdretter, mind you. Lykke til, i alle fall! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...