Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange hunder har du?


nordmørsloppa

  

91 stemmer

  1. 1. Hvor mange hunder har du?

    • 1
      30
    • 2
      42
    • 3
      8
    • 4
      6
    • 5
      1
    • 6
      3
    • 7 eller flere
      0
    • ingen
      1


Recommended Posts

Nå mens jeg var så godt i gang med poller :frantics: slenger jeg likså godt ut denne.

Er veldig nysgjerrig på hvor mange hunder vi på sonen har...misstenker at de fleste har mere enn en :ahappy: eller tar jeg feil ?

Si fra om noen har over 10 hunder, så legger jeg til svaralternativ. Kanskje noen hundekjørere her med et hundespann, hvem vet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med tråder, men du kan jo ta deg bryet med å sjekke om det er gjort før. :D Jeg mener det var en lignende tråd for en tid siden, selv om statistikken nok har forandret seg en del siden da.

skal gjøre det ved neste poll :ahappy:

Har du link til den forrige tråden? morsom å se om det har endret seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok at man ikke trenger å lage en tråd hvis det nettopp har vært en lik, men hvis vi skal søke gjennom hele sonen for hver gang vi skal lage en tråd, i tilfelle det har vært en liknende tråd for et år siden eller mer synes jeg det blir litt pirkete altså... Gjør det noe om det blir enkelte tråder som er litt like med noe mellomrom da? Litt slitsomt at den kommentaren kommer stadig vekk når noen oppretter nye tråder... Jeez... Vi får opprette en tråd hvor vi kan spørre om vi kan opprette en tråd da, så vi er sikre på at alle synes det er greit med den nye tråden? Det var litt OT...

Jeg har to hunder. Nettopp fått toller valp, og har fra før fox terrier på litt over 2 år :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tollertisper her, noe som forhåpentligvis blir til 3 i sommer.

toller står på ønskelista over hund nr 3 :D fantastisk vakre hunder! Har også de egenskapene jeg ønsker meg hos en hund

Driver å leter etter oppdretter som planlegger kull til høsten... :ahappy: Gleder meg virkelig til å arbeide med en hund som det kanskje "bor" litt mere i, enn mine nåværende selskapshunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok at man ikke trenger å lage en tråd hvis det nettopp har vært en lik, men hvis vi skal søke gjennom hele sonen for hver gang vi skal lage en tråd, i tilfelle det har vært en liknende tråd for et år siden eller mer synes jeg det blir litt pirkete altså... Gjør det noe om det blir enkelte tråder som er litt like med noe mellomrom da? Litt slitsomt at den kommentaren kommer stadig vekk når noen oppretter nye tråder... Jeez... Vi får opprette en tråd hvor vi kan spørre om vi kan opprette en tråd da, så vi er sikre på at alle synes det er greit med den nye tråden? Det var litt OT...

Jeg har to hunder. Nettopp fått toller valp, og har fra før fox terrier på litt over 2 år :(

Tja, når lignende tråd er under et år gammel, så ser jeg ikke nødvendigheten av å gjenta seg. Og ja, det er regnet som god forumskikk å sjekke om emnet er diskutert før, før man starter en ny diskusjon. Heldigvis et minimalt problem på dette forumet, men det er også det forumet jeg ser minst av det. Og jeg ser gjerne at det fortsetter slik. :ahappy:

Det var forøvrig du selv som startet denne tråden for et år siden. :D

http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=44034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...