Gå til innhold
Hundesonen.no

Får vel gjøre dette jeg og da:)

Lizzi

Recommended Posts

takktakk alle sammen. Jeg bor oppe i asperholen (ca 1km fra havanna).

Har fått framskjøvet hentingen nå så nå hentes hu fra skjold i morra :) å som eg glede meg Banana . Det er ei korthåra tispe jeg har fått meg. Før har jeg hatt en blanding av labrador, skjefer, buhund og BC er flere og men husker ikke alle :? Har og hatt min høyt høyt elskede viktor men han måtte desverre avlives pga han var redd alle mennesker han så :D savner han masse! har og hatt en renraset BC men den ble omplasert for noen uker siden da det viste seg at han var døv og eg ikkje følte at han då fikk det han trang av meg :P har besøkt lille gizmoen min da. han bor hos en fammilie på homersåg nå der han jager pusejenta i huset hele dagen :P det blei vist nesten en heile presantasjon te dette her. jaja får vel pine dere gjenom denne og. hehe:) er det forresten noen utstilinger i det området der jeg bor snart? har så lyst til og reise og se på en (har aldri vert me på det før) hvor i sandnes er det du bor Scarlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Har fått framskjøvet hentingen nå så nå hentes hu fra skjold i morra :)  å som eg glede meg Banana . Det er ei korthåra tispe jeg har fått meg. Før har jeg hatt en blanding av labrador, skjefer, buhund og BC er flere og men husker ikke alle :?  Har og hatt min høyt høyt elskede viktor men han måtte desverre avlives pga han var redd alle mennesker han så :P  savner han masse! har og hatt en renraset BC men den ble omplasert for noen uker siden da det viste seg at han var døv og eg ikkje følte at han då fikk det han trang av meg :P  har besøkt lille gizmoen min da. han bor hos en fammilie på homersåg nå der han jager pusejenta i huset hele dagen :D  det blei vist nesten en heile presantasjon te dette her. jaja får vel pine dere gjenom denne og. hehe:) er det forresten noen utstilinger i det området der jeg bor snart? har så lyst til og reise og se på en (har aldri vert me på det før) hvor i sandnes er det du bor Scarlet?

Velkommen :P

Jeg bor på Hommersåk, så jeg kommer sikkert til å treffe på hunden din en eller annen gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått framskjøvet hentingen nå så nå hentes hu fra skjold i morra :) å som eg glede meg Banana . Det er ei korthåra tispe jeg har fått meg. Før har jeg hatt en blanding av labrador, skjefer, buhund og BC er flere og men husker ikke alle :? Har og hatt min høyt høyt elskede viktor men han måtte desverre avlives pga han var redd alle mennesker han så :D savner han masse! har og hatt en renraset BC men den ble omplasert for noen uker siden da det viste seg at han var døv og eg ikkje følte at han då fikk det han trang av meg :P har besøkt lille gizmoen min da. han bor hos en fammilie på homersåg nå der han jager pusejenta i huset hele dagen :P det blei vist nesten en heile presantasjon te dette her. jaja får vel pine dere gjenom denne og. hehe:) er det forresten noen utstilinger i det området der jeg bor snart? har så lyst til og reise og se på en (har aldri vert me på det før) hvor i sandnes er det du bor Scarlet?

Gunn, bor ikkje du og i Asperholen!? Det e jaffal det skiltet eg svinge inn med! (legg merke til dialekt skiftet mitt her!) Eg e Gunn sin andre halvdel i oppdrettet, så eg har vært der ein del ganger kan du sei... men så har eg ingen stedsans eller rettingssans...

Det e ingen utstillinger i området på en stund nei... Neste e valpe show på karmøy 3 des. Så er det Stord i februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e ingen utstillinger i området på en stund nei... Neste e valpe show på karmøy 3 des. Så er det Stord i februar...

Hilsen Silje

Stord i februar...? Eh, er det skrivefeil eller er det tilfelle at der e utst. i feb? trudde det var berre i Ølen i februar eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho... legge merke til når på døgnet jeg har skrevet innlegget da... jeg burde jo vært i seng for leeenge siden!!

Og SELVFØLGELIG er det Ølen jeg mener, IKKE Stord!! :)

Dette skal ikke gjenta seg Sølvi og Kine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho... legge merke til når på døgnet jeg har skrevet innlegget da... jeg burde jo vært i seng for leeenge siden!!

Og SELVFØLGELIG er det Ølen jeg mener, IKKE Stord!! :D

Dette skal ikke gjenta seg Sølvi og Kine! :P

Best det FOR DA BLIR DET BRÅK!!!:P:)

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått framskjøvet hentingen nå så nå hentes hu fra skjold i morra :) å som eg glede meg Banana . Det er ei korthåra tispe jeg har fått meg. Før har jeg hatt en blanding av labrador, skjefer, buhund og BC er flere og men husker ikke alle :? Har og hatt min høyt høyt elskede viktor men han måtte desverre avlives pga han var redd alle mennesker han så :P savner han masse! har og hatt en renraset BC men den ble omplasert for noen uker siden da det viste seg at han var døv og eg ikkje følte at han då fikk det han trang av meg :P har besøkt lille gizmoen min da. han bor hos en fammilie på homersåg nå der han jager pusejenta i huset hele dagen :D det blei vist nesten en heile presantasjon te dette her. jaja får vel pine dere gjenom denne og. hehe:) er det forresten noen utstilinger i det området der jeg bor snart? har så lyst til og reise og se på en (har aldri vert me på det før) hvor i sandnes er det du bor Scarlet?

Da bor du jammen ikke langt fra meg, for jeg bor oppe på Rovikfjellet rett overfor deg :P . Du kjenner nok helt sikkert min datter Maiken da, som er ett år yngre enn deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var nikita som hun skal hete hentet :D hun er så søt Love

bilturen gikk jo forsovet greit:/ hu fikk en liten bit me ost litt etter at va starta på hjem turen å etter det gikk hu helt banan as prøvde desperat og finne ut hvor denne deilige delikatessen kom fra i bilen:) hadde et uhell i baksette :-o begge deler [-X løper rund her hjemme nå og er helt gira er så liten at hu må ta sats for og komme inn på bade og det var vist veldig så gøy. :) skal legge inn bilder av hu i morra. lover.

kos fra lizzi og nikita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var nikita som hun skal hete hentet :D hun er så søt Love

bilturen gikk jo forsovet greit:/ hu fikk en liten bit me ost litt etter at va starta på hjem turen å etter det gikk hu helt banan as prøvde desperat og finne ut hvor denne deilige delikatessen kom fra i bilen:) hadde et uhell i baksette :-o begge deler [-X løper rund her hjemme nå og er helt gira er så liten at hu må ta sats for og komme inn på bade og det var vist veldig så gøy. :) skal legge inn bilder av hu i morra. lover.

kos fra lizzi og nikita

Så bra at alt gikk fint!

Kos dere masse med henne! og legg ut bilder fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...