Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Island er på listen min nå. Heja Belgia og Island. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Egentlig kan Island godt vinne så kanskje vi får en skikkelig eksplosiv finale neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 blinka jeg, eller klarte NRK å skjule det? Jeg fikk ikke med meg at det skjedde! Island har en BRA sang, og godt å se at ikke alle sangere må være top model-deltagere, at det kan være viktig å ha en god stemme og scenetrygghet (som jeg synes denne dama har). VG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Problemet med MGP-låter er at de varer så innmari lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Var det han som kom opp på scenen under Spania? Ja. Jimmy Jump Kontrast på Islands sang i år i forhold til i fjor gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Egentlig kan Island godt vinne så kanskje vi får en skikkelig eksplosiv finale neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 blinka jeg, eller klarte NRK å skjule det? Jeg fikk ikke med meg at det skjedde! Island har en BRA sang, og godt å se at ikke alle sangere må være top model-deltagere, at det kan være viktig å ha en god stemme og scenetrygghet (som jeg synes denne dama har). Det var lett å gå glipp av, men det kom en fyr springende inn og begynte å danse sammen med danserne før han ble jagd av scenen av sikkerhetsfolk. Var veldig fort over, så lett ¨å gå glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Problemet med MGP-låter er at de varer så innmari lenge.. Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Syns alle som ikke fikk med seg mannen (inkludert meg) bør teste seg selv med denne testen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 VG Takk! Problemet med MGP-låter er at de varer så innmari lenge.. Det er for at du skal rekke å studere alle elementene - klær, mimikk, sangstemme, melodi, instrumenter, utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Heier på Frankrike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Det er for at du skal rekke å studere alle elementene - klær, mimikk, sangstemme, melodi, instrumenter, utstråling. Hvor lang tid trenger man egentlig på seg til å fastslå at franskmannen trenger dansetimer, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Oppvarminsband til fotball VM?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 oleoleole *rompedask* oleoleole *rumperist* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 oleoleole *rompedask* oleoleole *rumperist* :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Oppvarminsband til fotball VM?? oleoleole *rompedask* oleoleole *rumperist* Det tenkte jeg og! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Syns alle som ikke fikk med seg mannen (inkludert meg) bør teste seg selv med denne testen. Shit, den så jeg ikke! Her er det spanske forstyrrelsesinnslaget, forresten. Oppvarminsband til fotball VM?? Ja, de sa jo det at det er Frankrikes heiasang til fotball-VM. Og jeg kjenner at jeg blir provosert over at det tar ESC så lite seriøst at de sender noe slikt, og ikke arrangerer en korrekt finale med ulike låter - for JEG tar nemlig ESC særdeles seriøst. Frankrike skulle vært diska! Men jeg tror Romania kan få mange poeng, det er noe fengende ved denne, selv om jeg synes dama ser litt botox ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Tissepause! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Og der kom det en skikkelig gladsang fra gode, gamle Russland, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Denne minner meg om en blanding av les miserable og noe av dostojevskij. Syns faktisk ikke den var så verst, men litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Og der kom det en skikkelig gladsang fra gode, gamle Russland, liksom Og brått var man noen år tilbake og tenker på tv-serien om tsarens et-eller-annet...melankolsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Det er befriende å ikke høre på gnålet til Synnøve Svabø i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Russland, lost and forgotten indeed, men jeg fikk tisset og hentet meg is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 Åååh, jeg ELSKET russland sin sang! Ser for meg en gjeng slitne, unge menn som sitter rundt et bål og fryser, utkjørte av ukesvis med geriljakriging mot en overlegen fiende i russlands fjell! Tragisk og dramatisk og litt rar- me liiiikes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 29. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2010 PUPPER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar