Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig veterinær i Oslo/omegn


Recommended Posts

Nordberg dyreklinikk er flinke og ikke så dyre som visse andre. Plutselig fikk jeg lyst til å gi Margrete en :wub:

Jeg har hørt en del postitivt om Nordberg, og kjenner en som hadde praksisplass der. Jeg var innom der en gang (for "moro" skyld, ingen av mine skulle til veterinæren), og det var et fint lite sted med hyggelige veterinærer. Hvor flinke de er vet jo mindre om, men hun jeg kjenner var fornøyd med praksisplassen og med hvordan ting ble gjort :wub:

Vel, jeg kom dit og hun dyrlegen gjorde seg klar til å ta blodprøve. Spurte da om det var mulig å finne noe på blodprøven etter så kort tid. Da måtte hun gå og spørre en annen, og da hun kom tilbake sa hun at det var best å vente litt til før man evt tok blodprøve. Jeg ble egentlig bittelitt irritert kjente jeg, for jeg fortalte på telefonen at det var såpass kort tid siden. :icon_redface: Hun virket egentlig ikke så flink hun her dyrlegen, veldig usikker og virket veldig "fersk". Akkurat dette med flått og borreliasmitte synes jeg jo de bør kunne selv om de er ferske, for det er jo noe alle dyr som er ute kan komme borti.

Du endte opp med Alna, ikke sant? Jeg har hørt mye rart om den "klinikken", men for all del, de kan jo være gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du likevel blodprøven, eller hvordan gikk det? Ville definitivt gått til en annen...

Nei, bestemte meg for å vente til de 20 dagene har gått. Er jo ingen hensikt i å betale for en blodprøve, hvis sannsynligheten likevel er liten for at de finner noe, selv om han skulle være smittet.

Men hvis antigener ikke kan sees på blodprøve før etter 3 uker, hva kan de egentlig gjøre?

Men det burde ha blitt opplyst om på tlf, så du slapp å dra ned!

Ja, jeg synes de kunne sagt at det ikke var noen hensikt i å ta noen prøve før etter 20 dager. Jeg sa jo på telefonen at dette var så kort tid siden.

Du endte opp med Alna, ikke sant? Jeg har hørt mye rart om den "klinikken", men for all del, de kan jo være gode.

Dro til Alna ja. Jeg var ikke så fornøyd med veterinæren jeg fikk, følte vedkommende virket fryktelig usikker på egne avgjørelser osv. Måtte rådføre seg med de andre, og det synes jeg burde være unødvendig på noe så "enkelt" som hvor lang tid det må gå før en kan teste blodet for borreliasmitte.

Menmen, jeg fikk sjekket et par knekte tenner og valpis fikk 12-ukers vaksina si, så da ble det heldigvis ikke totalt bortkastet. Hadde jeg kommet ned kun for blodprøven sin del så hadde jeg tatt opp med de og klaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Nordstrand dyreklinikk og er fornøyde med dem. De er veldig hjelpsomme på telefon og gir vurdering feks om man bør komme innom med hunden eller avvente. Synes også de er flinke til å følge opp. Man får også OBOS-rabatt der, så det hjelper litt på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Notodden og kjører alltid til Drammen ved Eiker Dyreklinikk fordi de har en utrolig service og veldig lave priser. Betalte 650kr for HD og AD røngten engang husker jeg. De tar mindre for å gjøre noe akutt i helgene i mange tilfeller enn hva en annen klinikk tar for å engang åpne døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Notodden og kjører alltid til Drammen ved Eiker Dyreklinikk fordi de har en utrolig service og veldig lave priser. Betalte 650kr for HD og AD røngten engang husker jeg. De tar mindre for å gjøre noe akutt i helgene i mange tilfeller enn hva en annen klinikk tar for å engang åpne døra!

Til deg på Notodden: Har du sjekket prisene opp mot Mimmi og co i Seljord? My link

For noen år siden kastrerte jeg min Australske terrier. Jeg betalte 1900,- kr (ink. stingfjerning og medisiner)

Midt Telemark dyreklinikk skulle ha 3700,- for samme jobb.

Kjempe lurt å spørre på sonen om erfaring på pris :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg på Notodden: Har du sjekket prisene opp mot Mimmi og co i Seljord? My link

For noen år siden kastrerte jeg min Australske terrier. Jeg betalte 1900,- kr (ink. stingfjerning og medisiner)

Midt Telemark dyreklinikk skulle ha 3700,- for samme jobb.

Kjempe lurt å spørre på sonen om erfaring på pris :lol:

Ja, vi bruker ikke Telemark Dyreklinikk med mindre det er noe helt akutt som ikke kan vente 30minutter ekstra som det ar å kjøre til Drammen. Seljord blir litt langt og kronglete for oss desverre.

Vet at et alternativ er Vestfold Dyrehospital som vistnok skal være ganske bra priset når det kommer til operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...