Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor skal jeg gjøre av godbitene?

Recommended Posts

Skrevet

Det var smart! Ikke alltid jeg gidder å tørke godbitene og det klisset på pølsene er utrivelig.. :)

smart :getlost: likte også forslaget til huldra med shiba kattemat med leverpostei boks. Dere er geniale folkens! :wub:

Skrevet

Hva med disse plastposene med zip lås som man kan få kjøpt i matvare butikkene? De er litt tykkere og stivere en vanlig platposer og har jo glidelås på til og med :getlost:

det var ikke en dum idè blondiemamma :wub:

Guest Stella
Skrevet

Jeg har en liten plastpose, sånn mindre enn vanlige fryseposer o.l, med zip-lås. Den passer fint i alle lommer, og holder seg åpen og tilgjengelig av seg selv i lommen når jeg ønsker det. Her går det for øyeblikket i friskies kattungetørrfôr som godbiter, nettopp fordi de er små biter (og en stor pakke koster 30kr..). En dvergpuddelfrøken bruker en evighet på å tygge vanlige godbiter for hunder, også de som er laget for små hunder... Så, fordi jeg ikke gadd å stå og skjære opp godbitene i ørten biter før hver tur fant jeg ut at kattungemat var greit. Hun synes de er ganske gode. Ikke supergode, men helt ok.

Det å tørke pølsebiter i ovnen var et flott tips! Jeg kan jo da lage mange av gangen, i bittesmå biter :ahappy: De holder seg vel ganske lenge i tørket tilstand?

Nå som det er så varmt har jeg seriøst vurdert rompetaske el.l. Har jo ikke lommer på t-skjorter og slikt, og er avhengig av å kunne ha med poser, godis, klikker og bånd... Trenger ikke store lommene, har bitteliten hund med dertil bittelite utstyr :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...