SandyEyeCandy Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Dette bildet er tatt kun for å demonstrere for Ailin at Mio nok ikke er noen "i fanget"-hund lenger... Han dekker hele overkroppen hennes, jo! På toget på vei til Hunderfossen. Et flomras gjør at vi må hoppe av på Hamar og ta buss videre. Kom fram 1.5 timer seinere enn annonsert ankomst... Ailin og Aiko er enige om at hytta er rimelig pittoresk og nøktern i standarden. Mio kosegutt la seg rett til rette på puta! Vi er på ringtrening hos puddeloppdrettere. Aiko - en smilende trollbolle! Anette prøver ut en ny stacke-metode på Kiyomi, 4.5 mnd. Hardhendt behandling fra puddeloppdretter som krever at shibaer skal tåle samme oppstillingsbehandling som pudler. Og det bør de jo. Aiko hilser på Lise, og lurer fælt på hva denne svarte krølledotten er for noe. Bollene tester ut agilitytunellen. Kjeeempegøy! Utsatt for tannsteinsskrape. Ailin og Mio er med og øver nettopp for øvelsens skyld, enda de ikke skal stille. Lunsj på hytta før vask og stell på Lillehammer. Ailin og Mio danser på verandaen til Anettes foreldre (som vi får låne dusjen hos). Kiyomi synes ikke det er spesielt deilig å vaske seg... Men det er veldig godt å bli føhna tørr på valpemagen sin etterpå da! Aiko er også ferdig med å bade. Trollbolla har ikke begynt å røyte enda, og har enorme mengder pels det tar uhyre lang tid å få tørr. Makelig Kiyomi får stussa føttene. Vakra mi lufttørker.
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 På vei tilbake til Hunderfossen tester vi ut drive in-minibank, og holder på å le oss i hjel! Lørdag morgen debuterer Kiyomi i valpeklassen, og Anette er så stolt over Lille-K! Flink til å vise dommer Nikos Vazakas tenna sine. Mio får tilsnakk for å yppe seg med valpene. Ollie, broren til Aiko og Mio som bor i Bergen. Vi venter på tur. Lise og Sushi i 6-9 mnd-klassen. Rita viser digre Ollie i ringen. Utstillingas flotteste sesam: Noven's Lazaro, mulig far til mulig kull etter Aiko. To store gutter i championklassen: Lise med Komatsu og Per med Pippin. Vi gjør oss klare for å entre ringen med litt klinings. Viktig å ha det morsomt i ringen! Aiko og sin kortbeinte halvsøster. Flink på bordet.
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Anette og Kiyomi slapper av på hytta etter valpeshowdebuten. Trollbolla og kanelbolla leker buhunder. Grillings på kvelden! 8 uker gamle akita-valper fra Tsuko Kennel.. Se på henne da! "Alle" griller sammen. Kobe er ikke helt fornøyd med halvstrupen Nils Sigurd har lånt av meg, hehe. Kaos lurer fælt på hva han der Kobe holder på med bak der. Kiyomi er flinka til tross for at klokka er 8 om morran... Tora fra Tsukos Akita Kennel. Aiko og jeg løper det vi er gode for. Arne Foss liker det han kjenner. Aiko og halvsøster som blei BIR og BIS2! Ikke verst for en 1 år gammel junior! Jeg er forelska i hunden min og rørt til tårer over hvor flink hun er! Lek, ros og kos etterpå!
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Veldig fornøyd med seg sjøl, hehe. Kitas 7 uker gamle valper. Herregud... Bror Ollie viser seg til en HP og flat rød! Jeg og "veskehunden" min, hehe. Stor klasse! Dommer Pier Luigi Buratti vurderer trollbolla. Kritikken skrives. Dommer vurderer og vurderer, mens Aiko står som ei påle og jeg sjekker ut bakbeinspoisjonen hennes... Ollie og Aiko herjer. Anette vinner prisen "ferskeste med shiba!" Fine, lille Kiyomi.
Marianne&Java Skrevet 25. Mai 2010 Rapporter Skrevet 25. Mai 2010 Kjempefine bilder av herlige hunder Det så kjempekoselig ut
SFX Skrevet 27. Mai 2010 Rapporter Skrevet 27. Mai 2010 Mulig jeg er blind, men hvordan gikk det resultatmessig i juniordebuten deres? Edit, jeg fant det ut
Sasha&Kiara Skrevet 27. Mai 2010 Rapporter Skrevet 27. Mai 2010 Masse fine bilder Jeg er så genial at jeg glemte kamera på hytta jeg Men har ett fantastisk bilde av Sasha, og når man ser på det så skjønner man kanskje hvorfor jeg følte ALT skjærte seg på lørdag Jadda, bakbeina i kryss Jaja, fin lell Slapper av i stolen før vi skal inn, hehe. Og jada hun har fått sår på nesa Det klarte hun uka før avreise, hehe. Også min yngste datter som bare måtte sove litt sa hun
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar