Gå til innhold
Hundesonen.no

"taske" til å feste på baggen beltet


Recommended Posts

Skrevet

Jeg har baggen beltet, og kunne tenkt meg å hatt en taske eller noe til å henge på som jeg kan ha f.eks vannflaske, godbiter osv oppi. Vet noen om det finnes noe sånt til disse beltene? Litt liknende med de kennel beltene. Jeg gidder ikke å kjøpe kennel belte med taske når jeg har baggen beltet...

Skrevet

Du har jo jaktbelte, det er ferdig med sånn taske, og har sitteunderlag tror jeg i ett. Men jeg vet ikke om det går an å kjøpe det løst. Men det står at vesken lett kan tas av.

Ta kontakt med Baggen du, så får du sikker vite det :whistle:

Guest lijenta
Skrevet

baggen.no er kjekt å sjekke. På jaktbeltet er den lett å ta av

Skrevet

Jeg har sett litt på dette og så vidt jeg har forstått fungerer den tasken (som man kan få kjøpt løst) bare til jaktbeltet og ikke de vanlige beltene. Jeg har x2 belte med refleks og så vidt jeg har forståt går da altså ikke ann å feste på jakttasken.

Blir veldig glad om noen finner ut noe annet :=)

Skrevet

Jeg har sett litt på dette og så vidt jeg har forstått fungerer den tasken (som man kan få kjøpt løst) bare til jaktbeltet og ikke de vanlige beltene. Jeg har x2 belte med refleks og så vidt jeg har forståt går da altså ikke ann å feste på jakttasken.

Blir veldig glad om noen finner ut noe annet :=)

Jeg har en rumperyggsekk som jeg tenkte å sy litt om sånn at den kan festes på baggen belte. Denne har jeg fått gratis fra jobben til pappa, så jeg vet ikke hvor mye sånne ryggsekker koster, eller hvor vanskelig det blir å sy om :whistle:

Guest lijenta
Skrevet

for meg så ser det ut til at det er bare jaktbeltet som den sekken kan taes av og på men ville alikevell sjekket san for sikker hets skyld. Jeg har bare jaktbeltet og kan derfor bare gå ut fra bildene

Skrevet

Jeg har sendt de en mail og spurt. Jeg sier fra her når jeg får svar :whistle: Håper de har noen tips eller noen som er laget for dette beltet.

Skrevet

Fikk mail fra de. Det finnes ikke vesker til det beltet. kun det som det følger med vesker på... Kjipt

Skrevet

Jeg har en rumperyggsekk som jeg tenkte å sy litt om sånn at den kan festes på baggen belte. Denne har jeg fått gratis fra jobben til pappa, så jeg vet ikke hvor mye sånne ryggsekker koster, eller hvor vanskelig det blir å sy om :whistle:

hmm, rumpreryggsekk? er det sånn lekker ting alle mødre av en eller annen grunn brukt langt forbi åttitallet og syntes var ´überkjekt.. eller snakker vi om noe helt annet?

Tror kanskje vi har ett par ødelagte kennelbelter (kroken tåler ikke settere i fullt arbeid :ahappy:) med veske på, kanskje de kan syes om?

Skrevet

hmm, rumpreryggsekk? er det sånn lekker ting alle mødre av en eller annen grunn brukt langt forbi åttitallet og syntes var ´überkjekt.. eller snakker vi om noe helt annet?

Tror kanskje vi har ett par ødelagte kennelbelter (kroken tåler ikke settere i fullt arbeid :D) med veske på, kanskje de kan syes om?

Vet ikke helt, det er ihvertfall en blanding av rumpetaske og ryggsekk. På en måte en liten sekk, som kun har det belte rundt hofta, altså verken over skuldre eller tvers over bryst :D

Aner ikke hvor vanlig de er, fikk den som sagt bare av pappa :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...