Renate A Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 Lenge siden sist jeg la inn bilder her nå, vi lever altså Siden sist så har det egentlig ikke skjedd så veldig mye spennende, vi går våre turer, trener litt lydighet og nå som snøen har blitt borte har vi trent endel spor igjen, også er vi på stallen da. Bilder tar jeg jo endel av, kan ikke la være å ta bilder av skjønningen min Vi er mye nede ved vannet og hilser på disse, Chicka og Endene deler brøbiter broderlig Lurer på hva hun tenker på? Ser drømmende ut i blikket. "Jeg bare ser, rører ikke" Ser nesten litt farlig ut... Måtte bare ta med dette bildet selvom det er dårlig kvalitet, syntes det var så morsomt, får litt ekstra energi når man har badet og da er det ikke alltid like lett å ha kontroll på kroppsdelene sine Og når man har badet så MÅ man rulle seg Sånn da har jeg vel spammet dere nok for en stund
MonicaT Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 Så herlige bilder. Fine ender og herlig uttryk på Chicka. Hun virker så flott
HelleH Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 Kjempe nydelig hund og ikke minst flotte bilder
monica_n Skrevet 16. Mai 2010 Rapporter Skrevet 16. Mai 2010 Hun er nydelig! Husker jeg var helt fascinert av henne for 3-4 år siden også
Djervekvinnen Skrevet 17. Mai 2010 Rapporter Skrevet 17. Mai 2010 Jeg er helt enig med de andre. Hun er såååå flott! Kjempefine bilder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar