Gå til innhold
Hundesonen.no

Imorgen begynner jeg på massagekurs


Renate A

Recommended Posts

=D> =D> =D> Gleder meg så veldig, endelig begynner jeg på "utdannelsen" og kan gjøre det jeg har drømt om lenge.

Sekken er pakket med pledd, skrivesaker, og go biter til Chicka, imorgen pakkes nisten og brusen...leeenge siden jeg har satt meg på skolebenken nå..blir gøy men uvant. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnkurset er på to dager, så er det tre kurs til, etter dette når jeg har godkjente pørver og 80 doukumenterte praksistimer, så får jeg diplom.

Skal også gå akupressur på hund, før jeg skal vurdere om jeg skal gå hestemassasje eller gå instruktørskole, regner med at det blir instruktør skole først så kanskje hestemassasje.

Jeg har mange "kunder" innen hest som ville brukt meg, så jeg får vurdere det når jeg er ferdig med hund. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... morsomt da' date=', og litt sånn alternativt liksom... er vel ikke så mange som driver med det?[/quote']

Ja alternativt, og det er flere og flere som får øynene opp for det.

Jeg er jo langtidsykemeldt og er ikke sikkert jeg får lov til å jobbe igjen, men det kan være en flott måte å tjene litt penger, det har man jo lov til om man blir ufør, men under en viss grense.

Også er det gøy å bare kunne hjelpe andre. :wink:

Ringer jeg vet du.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!

Jeg har lyst til å gå bartenderkurs jeg :oops:

Du har bare lyst å bli den kvinnelige versjonen av Tom Cruise i Cocktail du!!

Drive på å slenge rundt med sånne shakere og slikt!!

Lykke til Renate!! Jeg vil ha fyldig referat, for jeg vil nemlig gå samme utdannelsen selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!

Jeg har lyst til å gå bartenderkurs jeg :oops:

Wehey, det vil jeg også. Søkte som bartender på Tiger Tiger, de ville gjerne ha meg men man måtte være minst 22 for å jobbe som tender. Så da fikk jeg jobb som vakt/ryddehjelp frem til jeg ble 22. Meeeen så flyttet jeg til Oslo... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...