Gå til innhold
Hundesonen.no

En nydelig Mai dag

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

Var på photoshoot med jentene mine tidligere :)

Jackie er prioritert da jeg (bokstaveligtalt) har rundt 10000 bilder av Em :)

Gidder ikke komentere alle da det er flere portrett bilder :)

DSC_0033-1.jpg

DSC_00127.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0045-1.jpg

DSC_00207.jpg

DSC_0047-1.jpg

DSC_0050-4.jpg

DSC_0069-1.jpg

DSC_0081-2.jpg

Jackie har en "liten" tendens til å lage masse grimaser, her er et gjesp i 3 deler

DSC_00847.jpg

DSC_0085-3.jpg

DSC_0086.jpg

DSC_0099-1.jpg

*dele opp*

Skrevet

DSC_0208.jpg

DSC_0116-1.jpg

DSC_0221-1.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0226-1.jpg

DSC_0229.jpg

Så fikk de bade litt :)

DSC_0381.jpg

DSC_0382.jpg

DSC_0366.jpg

DSC_0474-1.jpg

Mens Emma er en proff i vannet, har ikke jackie fått teknikken heeelt inn :)

DSC_0402.jpg

DSC_0329.jpg

Hun har kontroll da, selv om det ikke ser slik ut, hu bare plasker "litt"

DSC_0406.jpg

DSC_0449.jpg

Meg og jentene

DSC_0647.jpg

DSC_0674.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...