Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdal hundeklubb/Gauldal Hundeklubb


Huldra

Recommended Posts

Der var PM kommet. Og jeg irriterer meg gul og grønn over valpedommeren de har satt opp på springere søndag... :lol: Blir veldig kjedelig, for vi er eneste springervalpen. Blir mer spennende i cairn-ringen, kan se ut som om Aynï er siste hund ut, og hun går i åpen, ergo ser det ikke ut som om det er noen championtisper?? :whistle:

Har du fått pm'en på mail? Eller i posten?

Jeg har ikke fått enda, bare funnet den på oppdal hk sin side.

Veldig overrasket over antallet bernere, jeg hadde ikke trodd vi skulle komme over 10 påmeldte, men er faktisk 13 på lørdag og 14 på søndag. Og jeg vet bare hvem 5 av de er! Og hele 6 valper, jeg vet om bare 4 av de.. Spennende!

På lørdag er berner valp og voksen først ut i hver sin ring, så må nok prøve å få utsatt valpene litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått pm'en på mail? Eller i posten?

Jeg har ikke fått enda, bare funnet den på oppdal hk sin side.

Veldig overrasket over antallet bernere, jeg hadde ikke trodd vi skulle komme over 10 påmeldte, men er faktisk 13 på lørdag og 14 på søndag. Og jeg vet bare hvem 5 av de er! Og hele 6 valper, jeg vet om bare 4 av de.. Spennende!

På lørdag er berner valp og voksen først ut i hver sin ring, så må nok prøve å få utsatt valpene litt..

Fikk den i posten ja. :lol:

PM kommet her også. 6 lagotto og flest tisper så dette blir spennende. :D

Noen som har erfaringer med Hans Lehtinen og Kari Granaas Hansen som dommere? Bare nysgjerrig.

Ta kontakt på PM. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet om det er noen sykkelritt vi som skal fra Trondheim til Oppdal må ta hensyn til? Vet den store styrkeprøven arrangeres neste helg, men det skal visst være NM i sykkel i Trøndelag fra lørdag av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å leke turist der likevel. Bilen står på verksted i alle fall en uke til, og i dette været tar jeg ikke toget oppover med hundene bare for å leke turist.

Men typisk Oppdal dette da - enten får man lungebetennelse eller så blir man solbrent der oppe, og det er vel ikke solbrent det er fare for at man blir i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...