Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdal hundeklubb/Gauldal Hundeklubb


Huldra

Recommended Posts

Hvem skal?

Jeg skulle virkelig ønske Tulla var i pels igjen til da, siden han som skal dømme springere satte henne opp som BIR på NKK Tromsø, men pels på hunden og ikke på gulvet kan jeg vel bare drømme om.. :blink: Ellers håper jeg at vi kan stille Nenya på hennes første valpeshow der. Hadde vært gøy å stilt Aynï også, men det blir i tilfelle bare på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal?

Jeg skulle virkelig ønske Tulla var i pels igjen til da, siden han som skal dømme springere satte henne opp som BIR på NKK Tromsø, men pels på hunden og ikke på gulvet kan jeg vel bare drømme om.. :blink: Ellers håper jeg at vi kan stille Nenya på hennes første valpeshow der. Hadde vært gøy å stilt Aynï også, men det blir i tilfelle bare på lørdag.

Ja, vurderer faktisk den ettersom Marianne Baden dømmer, men har ikke helt bestemt meg enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Om Gauldal hundeklubb hadde vært litt smarte så hadde de byttet dommer på hoffene (lørdag), for de har spesialdommere der som ikke dømmer rasen...

Vi skal nok ikke dit heller, spesialdommere eller ei. Jeg betaler ikke så mye pr hund for å kanskje få en ck... Sparer heller pengene til en annen utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krona (basselusk) skal dit å stille begge dager! Jeg og dvergene skal til trippelen i sverige og så videre til WDS. Krysser fingrene for boffsen min og oppdretter, samt til Gauldal da, min kjære flinke hundeklubb :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi skal også hit ...

Jeg skal stille Dvergpinschern Aragon i Åpen på lørdag .

Evt Basenjii'n Krona i valp på lørdag og søndag..

+ at Samojed'n Gizmo skal også stilles, men av sin eier ..

Glær oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aynï er påmeldt en dag, Nenya skal i valpeshow begge dagene. Tulla har enda mindre pels nå, så vi stiller ikke henne i noe annet enn "kom som du er nakenhund"-klassen. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også hit ...

Jeg skal stille Dvergpinschern Aragon i Åpen på lørdag .

Evt Basenjii'n Krona i valp på lørdag og søndag..

+ at Samojed'n Gizmo skal også stilles, men av sin eier ..

Glær oss...

Ja jeg setter min lit på at du handler inn to BIR og gruppe plasseringer den helgen mens jeg er i sverige altså :)

Klarer det du? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg setter min lit på at du handler inn to BIR og gruppe plasseringer den helgen mens jeg er i sverige altså :)

Klarer det du? :wub:

Ja vist du gjør det samme med Meggie i sverige ... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vår debut i juniorklasse på Oppdal :getlost:

Glemte selvsagt påmeldingen og må betale 50% ekstra, men slik er det når man er glemsk, hehe.

Neste nå er å finne noen som vil klippe utstillingsklipp på en hårete lagotto, er ikke frisyren det skal stå på hvertfall!

Er det noen som vet om muligheter for å finne overnatting i hytte nå så sent? Har bil så kan kjøre et lite stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spent på når PM kommer jeg da.. Hadde håpet å få den før jeg reiste til Røros, men det kan jeg vel bare drømme om.

Jeg er enda ikke sikker på om jeg skal overnatte der oppe eller kjøre tur/retur (bor hos mamma den uka). Noen som evt. har plass til en ekstra person mot betaling? Hundene ligger i bilen om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da endte jeg med å melde på her og har med meg Sirius i 6-9 mnd. hannhund, Silma i åpen klasse tispe og Tíbrá i juniorklasse tispe. Også håper jeg de hører bønnen min om å ha rasene tidsmessig laaangt fra hverandre :getlost:

Jeg skal oppover på søndag (gidder ikke lørdag siden det er den store styrkeprøven da), så om du trenger en ledig hånd kan jeg sikkert hjelpe :ahappy:

Og da har jeg plass i bilen på søndag om noen har lyst på en tur.

Og - til dere som skal kjøre fra Trh lørdag husk å beregne god tid pga syklistene. De første starter vel rundt kl 6 om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oppover på søndag (gidder ikke lørdag siden det er den store styrkeprøven da), så om du trenger en ledig hånd kan jeg sikkert hjelpe :getlost:

Og da har jeg plass i bilen på søndag om noen har lyst på en tur.

Og - til dere som skal kjøre fra Trh lørdag husk å beregne god tid pga syklistene. De første starter vel rundt kl 6 om morran.

Sikker? 25. juni står det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var PM kommet. Og jeg irriterer meg gul og grønn over valpedommeren de har satt opp på springere søndag... :lol: Blir veldig kjedelig, for vi er eneste springervalpen. Blir mer spennende i cairn-ringen, kan se ut som om Aynï er siste hund ut, og hun går i åpen, ergo ser det ikke ut som om det er noen championtisper?? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...