Gå til innhold
Hundesonen.no

Wilma sin EFIT, 1. mai

Wilma

Recommended Posts

Skrevet

Da prøver vi oss på vår første EFIT vi da. :D

0000.jpg

00.00 - Måtte bare feire at det har blitt første mai!

0900.jpg

09.00 - Vi våknet av friskt vårlys!

1000.jpg

10.00 - Vi står opp.

1100.jpg

11.00 - Spiser frokost - og ja, jeg var veldig sulten..

1100-1.jpg

11.00 - Mmmmmmm..

Skrevet

1200.jpg

12.00 - Nå er det på tide og gå i 1. Mai toget, Wilma var kjempeflink!

1300.jpg

13.00 - Vi kikker på båtene, snart er det jo båtmessa!

1400.jpg

14.00 - Oppdaterer meg med hundesonen og diverse andre forum.

1500.jpg

15.00 - Luftings i hagen.

1600.jpg

16.00 - Her er vi på en forestilling til det lokale teateret. De var kjempeflinke!

Skrevet

1700.jpg

17.00 - Kofferten er ferdig pakket, men bildet er ikke tatt hjemme.

1800.jpg

18.00 - Her ligger Wilma på jakken min, nå er vi på ferga!

1900.jpg

19.00 - Wilma og Zera løper i full fart over jordene, det er supergøy og leke!

2000.jpg

20.00 - Da er vi i fjøsen til venninnen min Oda og ser på de supersøte lammene, det er vår!

2100.jpg

21.00 - Søt?

Skrevet

2300.jpg

22.00 - Ca på dette tidspunktet ble det født to lam! Det gikk bra, men jeg fikk desverre ikke bilder av det.

2200.jpg

23.00 - Kopplammet jeg hadde hjemme hos meg for fire år siden, Krulla! Verdens snilleste sau!

2400.jpg

24.00 - Siden dette strengt tatt er slutten på 1. Mai, så later vi som om vi la oss da. :D

Det var alt, håper du likte bildene. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...