SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Det ble ikke så mye av EFITen her, for jeg er forkjøla, og gjorde igrunn ikke veldig mye i går. Men dere kan få se de få bildene jeg tok i går og i dag. Jodie og Keeper Keeper Woooovwovwov Gilly, søsteren til Baghera Jodie RulleGilly Keepersen Jodie jager syklister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Så nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Herlige Bullene Du tar flotte bilder Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Blir glad av fine bullene,men Baghera er og blir den fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Fineste små. Baggis er jo fiiiiinest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Hahahahhaa, herlige bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Fiiiine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2010 Herlige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2010 Bildene er fine, er omtrent så at jeg hører Baghera bjeffe på det øverste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2010 Flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2010 Tusen takk, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2010 Keeper har blitt stor og fin! Sist jeg møtte han var han jo like liten som Bali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar