Gå til innhold
Hundesonen.no

Sånn går jeg tur med hunden (film)


Djervekvinnen

Recommended Posts

Dette er filmet for et år siden tror jeg. Men lenge siden ihvertfall. Har aldri sett en annen hund gå sånn i bånd før.. ALdri. Hun går sånn fremdeles hvis det er folk som passerer oss , sykkelister ol. eller går sammen med andre hunder. Men nå er lyden 10 ganger værre. Spesiellt hvis jeg går sammen med andre hunder. Da er det skriking og bjeffing til de grader. (bare spør scorpioen og Elisabeth..) :D Har dere sett noe slikt før? Syns det er litt komiskt å se på . hehe :D Men det er irriterende iblandt (fordi hun bråker sånn). Ps! hun går ikke sånn hele tiden!

PS! Ha på lyd!! :)

http://www.torejorgen.com/buster/hera04.mpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva! Jeg tror det må være trekkhundlinjer i Hera jeg! Som å høre/se en trekkhund gå tur det der (Bris feks). Det gir seg litt uti turen kanskje? :)

Skjønner at det er irriterende ja, Bris gjør noe lignende hiver seg frem, nøkker til, kommer tilbake. Første halve timen på tur med lyd (skrik), de neste timene uten.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh...har Hera stått på kennel?Sånn går nemlig Loke og...

-ikke til vanlig men når vi møter noen hunder eller folk han bare digger.Han har en slags merkelig knurrelignende brumlelyd i tillegg noen ganger som selvfølgelig skremmer vannet av folk... :roll:

Jeg begynner alltid å nynne på "hppe sa gåsa,danse sa reven..."noe som kanskje ikke hjelper på tilliten :wink:

Jeg har ikke lyd på PC`n så jeg fikk ikke hørt Hera`s verbale utblåsninger desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. :D Ja jeg vet ikke hva det er med ho.. Trodde det kom til å gi seg med tiden, men hun holder på sånn fremdeles. Hun har ikke stått på kennel :) Bare vært sammen med oss. Ja det kan være slitsomt til tider.Det værste er lyden. hun skriker så høyt at det er flaut. Folk tror vel at hun lider. Og glad jeg har grime, for det letter litt på trykket. Det er værst når vi er sammen med andre hunder. Da er det mye lyd og bråk. Og mye hopping. Er vel fustrasjonen av å måtte stå i båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe. Hera altså. :D

Men hun var da nesten stille der :wink: . Skulle filmet henne sist gang da hun måtte gå bak buster. Det mener hun ganske sterkt at er blodig urettferdig, å sier tydelig ifra :P . Men syns den kurrelyden hun lager noen ganger er så søt :P .

(Men tror det er bra at hun ikke holder på sånn konstant for da hadde vel dere måttet ta dere en tur på NPS i Rønvika, med hvite fine frakker uten ermer :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida det er ikke det at hun er så ille å gå med, for det er mer hopp opp og ned. Det værste er at hun ser så teit ut OG ikke minst alle skrikene og hylene, som er 10 ganger værre nå enn de er på filmen. :D Selve det at jeg plages med at hun drar osv, har ingenting med dette å gjøre.

Ricco, får heller ikke opp fimen hjemme, men noen sa at det måtte vises i et annet avspillingsprogram. Du får prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...