lucy Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Jeg er notorisk B-menneske, og stod opp halv tolv i dag. Da hadde allerede sambo vært opp noen timer, gitt fjompen frokost, og vært ute med han.. Men siden det var et par timer siden pelsen hadde vært ute, begynte jeg dagen med å ta han med ut i hagen i det fine, men litt kjølige, vårværet Fjompen er B-hund, og hadde etter tissetur og frokost gått og lagt seg igjen på soverommet med meg. Ser ikke ut som om han er helt våken enda? Etter å ha vært ute i hagen med pelsen, gjort litt lett husarbeid, og sjekket mailen, er det på tide med frokost (les: sen lunsj..). Jeg elsker sjømat, og første lørdag etter lønning = rundstykker med krabbe, kaperssalat og røkelaks.. Det er flere i huset som elsker sjømat.. Deler opp...
lucy Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Etter litt mer lett husarbeid, legger vi ut på tur i finværet Ca kl 13.30 En liten time senere.. Viktig å holde seg hydrert på tur Hjemme igjen ganske nøyaktig kl 15.30, og pelsen er fornøyd! En lett lunsj: Så er det et par timer der jeg ikke tok så mye bilder; først var jeg inne på nettet en tur, deretter dusjet jeg og gjorde meg klar til å gå ut for å spise middag.. Men dette er hva pelsdottene bedrev store deler av sin dyrebare tid med mens jeg dusjet og sminket meg: Im in ur bathroom stealin ur towels.. Funderer over livets merkverdigheter.. No wait, whaat..? Deler opp mer...
lucy Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Ca kl halv syv drar vi avgårde for å spise middag, må vekke pelsen for å få gitt han middagen sin først.. (jaddajadda, vi har kjempepene, nyvaskete gulv du.. ingen kloremerker på de i hvert fall, det skulle tatt seg ut! ) Middagen bestod av persisk vegetarmat, jummytummy! Dessert: nøttefylte dadler i søt kryddersaus m/ krem, og en liten kaffe ved siden av På vei hjem fra middag i ni- tiden Så skjedde det egentlig ikke allverdens på et par timer, var mett og trøtt ved pc'en/tv'en, samt var ute en bitteliten tissetur med pelsen. Ca halv elleve er det på tide med en ørliten nattmatbete.. Pelsen er alltid klar for litt kjeks, vin og ost! Kvelden rundes av med et par gamle episoder av "Bones" fra tv-opptakeren.. Og halv ett sier fjompen god natt!
Saphire Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Så herlig pels du har da Og skjønne pusselader også
lucy Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Pelsdottene takker! Det var en rimelig fin lørdag ja, fint turvær og godt og komme seg inn til by'n litt for å spise middag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar