Sanne Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 jah, vi møtte jo en kråke her om dagen (bilder fra det i tråden til Shensi og Bamse) som var fryktelig interessert i Shensi! Vel i dag har vi møtt den igjen. Og her er bildene fra i dag! Ganske nærme, eller hva?! Her var det en bitteliten fugl som joina dem også Og der sto de tre lenge^^ Springer/flyr side om side langs elva Vakreste jeg noensinne har sett!
Sanne Skrevet 1. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 Jepp, det er både spesiellt og veldig kult! :lol: Og tenk at den snille herlige valpen er min og sambo sin da! *sukk*
Gåsa Skrevet 1. Mai 2010 Rapporter Skrevet 1. Mai 2010 oj for en kråke!Hvor var det?Bisken her som er så fuglegal lurer fælt skjønner du
Sanne Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Ikke så langt unna Trondheim spektrum. Herlig kråke det der ja :D
Gåsa Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 å der ja!Der kryr det jo med ender og fugler så tar litt tid for meg gå tur der!Bisken stopper jo på alle fuglene hun ser tar stand
Sanne Skrevet 3. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2010 Ah, skjønner at det da kan ta litt tid å gå der ja Vi var der igjen i morges, sånn i 06-07 tiden... Gjett hvem som dukka opp da Jo det var da Herr Kråke det! Ble dessverre ikke så mange bra bilder, han er jo veldig redd oss mennesker og det ble tatt med mitt kamera som ikke har på langtnær like bra zoom som sambo sitt. Og dessuten var Shensi litt overlegen i dag. Hun var mer opptatt med godbitsøk, men hun sprang da bort å hilste på han når han kom. Og tusla i nærheten av han å sånt! Herligste kråke og valp ja! Fikk dessverre akkurat ikke med at de hilste på hverandre...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar