Gå til innhold
Hundesonen.no

Stemningsfullt


Midas

Recommended Posts

Hmm, jeg er ikke så god på å forklare... Skal prøve: Vi kjørte forbi den første innkjørselen til der hvor det pleier å være agility treninger, åsså tok vi av en gårdsvei inn til venstre og brukte jordene og skogsholtene der til å trene. Før du kommer til låkeberg parkeringen lissm... :lol: hadde forøvrig en super gøy treningsøkt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er ikke så god på å forklare... Skal prøve: Vi kjørte forbi den første innkjørselen til der hvor det pleier å være agility treninger, åsså tok vi av en gårdsvei inn til venstre og brukte jordene og skogsholtene der til å trene. Før du kommer til låkeberg parkeringen lissm... :lol: hadde forøvrig en super gøy treningsøkt :lol:

Aaah, da vet jeg :lol:

Trodde først det var neste jorde, men det passet ikke helt med bakgrunnen liksom, hihi

*noen er kanskje mer lokalkjent enn de liker å innrømme :lol: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, trener du mye hund i Maridalen eller?

Trene og trene, fru Blom :lol:

Bor i Oslo så går tur der omtrent hver dag og det har jeg vel gjort de siste ti årene. Så man er igrunn blitt litt veldig lokalkjent liksom, hehe. Liker ikke gå på de mest trafikkerte turveiene med x ant hunder så jeg har en haug med litt bortgjemte stier og sånn på lager. Maridalen er et oppkomme av flotte turer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...