Gå til innhold
Hundesonen.no

Rakkestad 1. mai

TonjeRA

Recommended Posts

Skrevet

Ja, som overskriften sier; er det flere her som skal stille på valpeshowet i Rakkestad 1. mai?

Aimee skal avgårde...spent på om det kommer flere soniser...:blink:

Skrevet

Vi skal også :lol: Det er GRUSOMT tidlig syns både basselusken og jeg, mamma har ikke engang klart å komme seg ut av senga.. Jeg har vært våken en time og pakka og vaska hund en gang til(måtte såklart sette seg ned i noe kliss på tissetur).

Gleder meg til å møte dere på rakkestad og måtte den beste vinne Maren!

Skrevet

Veldig hyggelig å hilse på dere også :lol:

Cosmo ble 2 beste hannhund av 4. Han oppførte seg ikke i det hele tatt, ville ikke trave bare trekke, han kom seg løs av båndet (det skal byttes ja...) og fløy på en annen hund mens vi var i ringen. Er det virkelig mulig???

MEN:D Alikevel tok vi 2 plassen med strålende kritikk

4 mnd, vel plasserte ører, mørke øyne, tenner i felling, harmoniske vinkler fram og bak. VAKKER nakkebue , stram overlinje, god benstamme til størrelse. Beveger seg OK når han vil.

Skrevet

Veldig hyggelig å hilse på dere også :lol:

Cosmo ble 2 beste hannhund av 4. Han oppførte seg ikke i det hele tatt, ville ikke trave bare trekke, han kom seg løs av båndet (det skal byttes ja...) og fløy på en annen hund mens vi var i ringen. Er det virkelig mulig???

MEN:D Alikevel tok vi 2 plassen med strålende kritikk

4 mnd, vel plasserte ører, mørke øyne, tenner i felling, harmoniske vinkler fram og bak. VAKKER nakkebue , stram overlinje, god benstamme til størrelse. Beveger seg OK når han vil.

Grattis med andreplassen :lol: Han er ganske lik Elvis egentlig :) Sjarmerende rase :) Kan ikke alltid oppføre seg :lol: Er det hannes første valpeshow? Fin kritikk :lol:

Skrevet

Ja det er første gang for begge to! Pluss at jeg tok med feil bånd, dette løsna jo flere ganger :S

Jeg forventa at det skulle gå bra i ringen, men dårlig kritikk.. Men det gikk dårlig i ringen men super kritikk:D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...