Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderings stevne


Guest Jonna

Recommended Posts

Da kastet vi jo oss rundt og var veldig lite optimistik til at dette kom til å gå veien med 3 korte økter siste mnd og før det ca 6 mnd siden sist vi runderte *kremt* Men påmeldte var vi i C-rundering.

Men iallefullefall så gikk det veien. Jeg tror iblandt at jeg virkelig gror gullhår ett vist sted :D

Vi fikk 499 poeng godkjent og Opprykk til B-rundering, det uten budføring som vi sto over :lol:

Vi startet med fellesdekk også lydighet:

Lineføring: 8 -hund ligger langt framme

Gå forran i line: 6,5 -dk og trekke i båndet.

Dekk under marsj: 9,5

Innkalling: 10

Kryp: 10

Apportering: 8,5 -litt tygging ønsker bedre opptak (lets kill the treapport syns Talli :lol: )

Fritt hopp over hinder: 8 -dk på sitt (dette kommer alltid på stevne og aldri på trening. Irriterenes!)

Fellesdekk m/skudd: 10

Så var det bare til å gjøre seg klar for skogen som er 200m rundering med 3 figuranter.

Det fikk vi 9!! :)

Fikk trekk for ett par korte slag og en suss på første figurant :blink::D

Kan ikke si meg annet enn veldig fornøyd og at jeg syns tilstadighet at jeg har veldig gullhår og hunder som står på når det trengs :D

DSCF3722.jpg

Ekstra morro var at Tallis pappa, Bocca, startet også i A-rundering og fikk Cert på 618,5 poeng og er dermed kvalifisert til NM i år også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trekk for ett par korte slag og en suss på første figurant :blink::lol:

:lol::)

Gratulerer så mye!!!! :D:D:D

Ekstra morro var at Tallis pappa, Bocca, startet også i A-rundering og fikk Cert på 618,5 poeng og er dermed kvalifisert til NM i år også :D

Gratulerer til Bocca også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men iallefullefall så gikk det veien. Jeg tror iblandt at jeg virkelig gror gullhår ett vist sted :blink:

DU har jo pinadø ræva full, jo *ler*.

Grattis så mye med en fantastisk gjennomført konkurranse :lol:. Og grattis til pappa Bocca også - nesten kvalmt bra poengsum da *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU har jo pinadø ræva full, jo *ler*.

Grattis så mye med en fantastisk gjennomført konkurranse :lol:. Og grattis til pappa Bocca også - nesten kvalmt bra poengsum da *ler*.

Ja ble litt kvalm av Bocca. 600 poeng klubben er litt ekslusiv!

Nesten så man grøsser ved tanken på den gullpelsmatta du må ha under buksene altså! Gratulerer så mye -og gullhår eller ei - jeg har nå mistanke om at det er fortjent!

*nappe hår og selge dyrt* :lol:

Dagens deltagere og dommere på stevne i dag (de gærne har det godt, ingen som ser normale ut nesten :) ).

24694_1342727299833_1580739099_791199_3946952_n.jpg

Pappa Bocca og Talli. Desverre så ble bildene uklare :blink:

24694_1342727859847_1580739099_791210_5704768_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med opprykk. Flott rundering både på far og datter idag, selv om far så litt mer behersket ut enn datter i løypa da... :blink:

Takk!

Syns Talli var ganske behersket jeg :lol:

Bocca har hatt noen år og noen flere økter å bli behersket på han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Syns Talli var ganske behersket jeg :)

Bocca har hatt noen år og noen flere økter å bli behersket på han :blink:

Behersket flying i lav høyde. :lol:

Hu gir virkelig alt, så jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om du var stressa og masete på linja egentlig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behersket flying i lav høyde. :lol:

Hu gir virkelig alt, så jeg lurer på hvordan det hadde sett ut om du var stressa og masete på linja egentlig. :lol:

Tror ikke du hadde fått sett noen rundering da :blink:

Jeg må nå si at jeg er velsignet med en boble på konkurranse, ellers hadde det ikke fungert så veldig bra for oss. Hører ikke hva dommeren sier en gang jeg uten om blablabla før jeg skal begynne :)

Hørte dere pratet om ett eller annet på linjen også, men det blir bare bakgrunnsstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...