Gå til innhold
Hundesonen.no

Aimee og Liita


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Det går an :D Eneste er at det er smekk fult av folk der om dagen.

Kan gjerne møtes i parken her...? er en nedlagt barnehage... Jeg og tina er ofte der og lar hundene leike og løpe fra seg på inngjerda område...;)

Gratulerer med ny valp da! også så morsomt at du og søsteren din fikk valp fra samme kull :getlost: Blir spennende å se hvordan de utvikler seg!

Takk! :hmm: Ja, skal bli spennende å se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer flere bilder vettu, Cosmo...:ahappy:

Benyttet sjansen i dag og knipset noen bilder når vi var ute og kosa oss i sola...:getlost:

Liita på oppdagesesferd alene:

IMG_0174.jpg

Full fart

IMG_0178.jpg

Ut på tur, aldri sur...

IMG_0218.jpg

Sitter pent

IMG_0182.jpg

Aimee og Sindre

IMG_0191.jpg

En oppgitt Aimee som er lei av å ha det kameraet hengende etter seg hele tiden :ahappy:

IMG_0231.jpg

Sliten etter å ha hatt en skikkelig raptus på fotballbanen

IMG_0219.jpg

To stk overlegne hunder :lol:

IMG_0224.jpg

Slapper av sammen

IMG_0210.jpg

Også avslutta vi selvfølgelig med litt kos alle mann

IMG_0236.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Aimee meldt på Syd Svenska GD spesialen 24.-25. juli, valp begge dager...

Og på Mellan Svenska GD spesialen 7.-8. august... Aimee går i valp ene dagen og har junior debutten på søndagen... Liita debuterer i ringen lørdag, og skal også stilles på søndag... Blir en utrolig spennende helg!! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si 16? :lol: Hvordan finner jeg frem?

Veldig lett :lol: Kjør til Skiptvet sentrum, når du nesten er gjennom sentrum (passert Esso, Ica og Kiwi) står det "Skiptvet Stadion/IL på høyre side;) Rett ned ved hallen der er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett :lol: Kjør til Skiptvet sentrum, når du nesten er gjennom sentrum (passert Esso, Ica og Kiwi) står det "Skiptvet Stadion/IL på høyre side;) Rett ned ved hallen der er det :lol:

Da skal jeg nok klare å finne frem :D Du blir med du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...