Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjenner noen til dommeren?


wenche89

Recommended Posts

Jeg har ikke stilt for ham, men jeg kjenner til ham, og han er en lugn, rolig, trivelig, koselig mann som kan hund og utstilling - jeg ser for meg at han gjør en god jobb som valpeshowdommer, og gir valpen en god opplevelse i ringen. Og eieren :ahappy:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stilt for ham, men jeg kjenner til ham, og han er en lugn, rolig, trivelig, koselig mann som kan hund og utstilling - jeg ser for meg at han gjør en god jobb som valpeshowdommer, og gir valpen en god opplevelse i ringen. Og eieren :ahappy:

Lykke til!

Underskriver :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til Raita Ritva? Finsk dommer :ahappy:

Veldig hyggelig dame (Ritva er forøvrig fornavn) er en gammel ringrev i de norske ringer- blir stadig invitert tilbake, og det må jo være god nok "tilbakemelding" fra utstillere og klubber.

Tar seg godt av hundene, og er en typisk "bevegelses, hode- og helhetsdommer" som så mange :ahappy:

Slenger inn enda en her, jeg :ahappy: : Mona Selbach, fra drammen? :blink:

Noen erfaringer? Skal stille for henne på lapphundspesialen på lørdag :blink:

Gammel ChowChow oppdretter, som ikke lenger er oppdretter. Dømmer noe, men ikke veldig mye i det siste har jeg inntrykk av.

Har lang fartstid som dommer, og er rettferdig i sin bedømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn enda en her, jeg :) : Mona Selbach, fra drammen? :)

Noen erfaringer? Skal stille for henne på lapphundspesialen på lørdag :P

Jeg har stilt for henne med Marco i oktober, da ble han 2.beste hannhund med CK og res.Cacib. Det inntrykket jeg fikk da var at hun liker de kraftige med godt kjønnspreg, gode bevegelser og gjerne godt med pels. Hun var utrolig trivelig da og var veldig riktig i bedømmelsen synes jeg, håper hun er like flink nå til helga så de riktige vinnerne blir kåret :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...