Gå til innhold
Hundesonen.no

Manners Minder.

Recommended Posts

Har bare 2 ting foreløbig, men regner med jeg ser flere bruksområder etter hvert. Finnes en masse videoer på YouTube.

Det ene jeg skal bruke den til er kloklipp på han som ikke takler det (slipper å styre med godbiter med hendene,hunden kan stå å forsyne seg selv etter hvert klipp).

Den andre tingen jeg har tenkt å bruke den til er å trene på å ligge på plassen sin.

Liker forskjellige "duppedingser" godt, så da måtte jeg ha denne :ahappy: Syns den var kul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 2 ting foreløbig, men regner med jeg ser flere bruksområder etter hvert. Finnes en masse videoer på YouTube.

Det ene jeg skal bruke den til er kloklipp på han som ikke takler det (slipper å styre med godbiter med hendene,hunden kan stå å forsyne seg selv etter hvert klipp).

Den andre tingen jeg har tenkt å bruke den til er å trene på å ligge på plassen sin.

Liker forskjellige "duppedingser" godt, så da måtte jeg ha denne :ahappy: Syns den var kul...

Hehe, ja duppedingser er faktisk noe av det som gjør livet verdt å leve! :ahappy: Usikker på om jeg synes det er enklere med fjernkontroll i henda enn med en godbit da... :ahappy: Kanskje den kan brukes på fremadsending og stå under marsj og sånne ting... hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...