Gå til innhold
Hundesonen.no

NBFK Oslo/akershus på Ekeberg, 12. mai


Carina

Recommended Posts

Ja, for å ikke ødelegge akkurat nå-tråden enda mer (sant labbis? :icon_redface:), så tenkte jeg det var greit å bare lage en egen tråd.

Så hvem er det som skal?

Annonse og påmeldingsskjema ligger her http://www.nbfk-oslo-akershus.net/

Fristen går ut i dag. ;)

Edit:

Link til påmeldingsskjema: http://home.sanddata.no:8080/dogapp08/servlet/dogapp

Annonsen:

NORSK BELGISK FÅREHUND-

KLUBB AVD. OSLO/AKERSHUS

inviterer til lydighetsprøve

på Ekeberg onsdag 12. mai

kl. 17.00

Dommere: Klasse I: Stein Feragen. Klasse II: Johnny Halvorsrud. Klasse III: Arild Berntsen. Elite: Arild Eriksen

……………………………………………………………………

Bindende Påmelding sendes til Roy Sand, Hans Aanrudsvei 43, 0956 Oslo eller elektronisk via web:

Påmelding LP 12 mai 2010

Påmeldingsavgift kr. 320,- betales til kontonr.5068 20 01574

Påmeldingsavgiften inkluderer parkering og program.

Påmeldings- og betalingsfrist 13. april.

Det beregnes 50% tillegg ved for sen betaling.

Beste belger i hver klasse premies

Det tas forbehold om dommerendringer.

Kontaktperson:

Roy Sand 22 16 00 44 / 959 03 551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface:

*fnis*

Ja, skal jeg dit eller ikke? Nydelig stevne da, om været er bra. Tror jeg melder på Cita, må bare sjekke at det ikke kræsjer med eksamener etc.

Håper du skal! Kanskje vi kan filme hverandre? Jeg skulle hatt film av oss i konkurranse for å se hvordan jeg egentlig går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skal! Kanskje vi kan filme hverandre? Jeg skulle hatt film av oss i konkurranse for å se hvordan jeg egentlig går. :icon_redface:

Ja, jeg sjekket kalenderen og har ingen planer den dagen ;) Så da melder jeg på i kveld! Må veldig gjerne filme hverandre! Bare håper at det ikke kræsjer. De har nemlig en ring for hver klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sjekket kalenderen og har ingen planer den dagen ;) Så da melder jeg på i kveld! Må veldig gjerne filme hverandre! Bare håper at det ikke kræsjer. De har nemlig en ring for hver klasse.

Jippi! Håper det ikke kræsjer da, vil gjerne se på dere også. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

Håper du skal! Kanskje vi kan filme hverandre? Jeg skulle hatt film av oss i konkurranse for å se hvordan jeg egentlig går. :icon_redface:

Åh gud, det burde jeg også hatt, men er redd jeg får skrekken og aldri tør vise meg selv offentlig etterpå :P

Vi debuterer i kl.II der. Så håper jeg alle de som har opprykk til kl.III og dermed ser proffe ut i kl.II skynder seg opp i neste klasse så ikke vi ser sååå amatør ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, det burde jeg også hatt, men er redd jeg får skrekken og aldri tør vise meg selv offentlig etterpå ;)

Vi debuterer i kl.II der. Så håper jeg alle de som har opprykk til kl.III og dermed ser proffe ut i kl.II skynder seg opp i neste klasse så ikke vi ser sååå amatør ut :icon_redface:

Jeg kan sikkert filme dere også hvis du vil? Hvis det ikke kræsjer da, som Benedicte sier. :P Behøver jo ikke legge det ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert filme dere også hvis du vil? Hvis det ikke kræsjer da, som Benedicte sier. :P Behøver jo ikke legge det ut. :)

Haha, nei tror ikke det er noe for offentligheten ;) Hvis du gjør det, ikke si fra på forhånd, da blir jeg bare enda mer anspent :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp linken jeg, virusprogrammet mitt tror den er schæmpefali, og jeg skjønner ikke hvordan jeg slår den av.

Så jeg sendte en mail og meldte på Cita i eliteklassen. Hvem dømmer elite egentlig? :whistle:

Oppdaterte like godt førsteposten med annonse osv. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE plass mellom ringene. Det positive om du er nervøs vil være at det nesten bare er LP1-utøvere rundt ringen din, siden de andre ringene er med litt mellomrom.

Tia debuterte der, og jeg syns det var lite bråk rundt ringen. Det eneste var at stressnivået hennes var veldig høyt i fellesdekken, fordi hun lå ved siden av to hunder som reiste seg og begynte å leke. Tror det er et stevne hvor mange debuterer, det var hvertfall veldig varierende resultat å se i LP1-ringen :whistle: Tror ikke det var så mange i eliten der i fjor heller, derfor meldte jeg på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE plass mellom ringene. Det positive om du er nervøs vil være at det nesten bare er LP1-utøvere rundt ringen din, siden de andre ringene er med litt mellomrom.

Tia debuterte der, og jeg syns det var lite bråk rundt ringen. Det eneste var at stressnivået hennes var veldig høyt i fellesdekken, fordi hun lå ved siden av to hunder som reiste seg og begynte å leke. Tror det er et stevne hvor mange debuterer, det var hvertfall veldig varierende resultat å se i LP1-ringen :blink: Tror ikke det var så mange i eliten der i fjor heller, derfor meldte jeg på nå.

Puh *lettet* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MYE plass mellom ringene. Det positive om du er nervøs vil være at det nesten bare er LP1-utøvere rundt ringen din, siden de andre ringene er med litt mellomrom.

Tia debuterte der, og jeg syns det var lite bråk rundt ringen. Det eneste var at stressnivået hennes var veldig høyt i fellesdekken, fordi hun lå ved siden av to hunder som reiste seg og begynte å leke. Tror det er et stevne hvor mange debuterer, det var hvertfall veldig varierende resultat å se i LP1-ringen :whistle: Tror ikke det var så mange i eliten der i fjor heller, derfor meldte jeg på nå.

Takk for svar... Høres positivt ut med unntak av fellesdekken da, men der er man vel aldri sikret uansett..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Ja, det er jo aldri noen garanti. Men min erfaring er at på f.eks NKK utstillinger vil det generelt være høyere nivå, fordi ofte kun de som er sikre på alle øvelsene tør å melde på. På stevner som dette tør litt flere folk å melde på, og dermed er nivået også varierende, og jeg tror det er større sjanse for å havne ved siden av en hund som reiser seg. Samtidig letter det jo ganske på nervene å se at det ikke bare er en selv som trenger å være redd for å drite seg ut :blink:

*Syns Maren skal melde på :whistle: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Ja, det er jo aldri noen garanti. Men min erfaring er at på f.eks NKK utstillinger vil det generelt være høyere nivå, fordi ofte kun de som er sikre på alle øvelsene tør å melde på. På stevner som dette tør litt flere folk å melde på, og dermed er nivået også varierende, og jeg tror det er større sjanse for å havne ved siden av en hund som reiser seg. Samtidig letter det jo ganske på nervene å se at det ikke bare er en selv som trenger å være redd for å drite seg ut :blink:

*Syns Maren skal melde på :whistle: *

Ja.. vanskelig. Gjør ikke noe om vi 0'er men er redd for å gi henne en dårlig opplevelse så hun ikke stoler på at det er trygt å ligge i dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...