vima2k Skrevet 12. April 2010 Rapporter Skrevet 12. April 2010 Ja da må jeg nok skryte av mine dogsa er ike den nydelige plassen folk bruker og være på, men det er iallefal frihet for dogsa Jeg måtte eter vært ta bort den leken, ettersom jeg har en BC som så absolut ike skal dele med NOEN "Herregud mamma, posen angrep meg, wuuuææææ" Ja.. ike mye og si om bilde her, det sier vel alt selv.. Her er det 2 sek fra en full fight ijen ... måtte ta leken fra de, pga de bare krangler.. "Den er min den også" " hahaha, Jeg fikk den" Jeg lagde en grise lyd, og lazy reagerte med engang Av og til lurer jeg på om Zita er en alien.. eler en slags rar akrobat... Gjeipe tunge "helleu mamma" På vei opp i heisen med dogsa
Sanne Skrevet 12. April 2010 Rapporter Skrevet 12. April 2010 Hahahaha, jeg har fantastiske tantebarn Zita ser ikke ut på det ene bildet der da Flekker ikke bare tenner hun ser du, må vise alt! Og Lazy som løper fra posen digger de hundene altså
vima2k Skrevet 12. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2010 Ja det, løpe fra posen bilde, det var en slager.. HAHA typisk lazy.. ypper med poser og div, og når de tar ijen, løper hun og gjemer seg bak meg
Guest Carro Skrevet 12. April 2010 Rapporter Skrevet 12. April 2010 De er så søte disse tantebarna mine altså
tulip Skrevet 12. April 2010 Rapporter Skrevet 12. April 2010 Rottisen din er slett ikke for tynn, ikke på noen av disse bildene kan man se ribbena på henne, selv ikke når hun vrir og vrenger på kroppen. Flott er hun!
vima2k Skrevet 12. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2010 Ja, Tulip, hun har lagt på seg i den siste uka så ja hun er ike SÅ tynn lengere..
vima2k Skrevet 13. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2010 har laget et bilde av Lazy i natt, eler, det vil si nå nettop da ble faktisk ganske fornøyd
vima2k Skrevet 13. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2010 Også var det Zita, ble ike like kult som den med lazy, ettersom Zita har endel mer hår enn lazy og en mye robust krage
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar