Gå til innhold
Hundesonen.no

Har dere bilde i hundepasset?

Symra&Pippin

Recommended Posts

Dere som har pass til hundene (og det gjelder vel alle som har vært eller skal lenger avsted enn til Sverige), har dere satt inn bilde av hunden? Jeg sitter her og lurer på om jeg skal gjøre det. Er det det som er det vanlige? Er det noen fordeler eller ulempe med å ha bilde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av huskyen i hennes pass, de andre to (tre med Lyng sitt) er det ikke bilde i. Den største grunnen til at det ikke er bilde i de andres pass er vel mest fordi jeg ikke har papirbilder av de,og ikke orket/tenkt på å ta det ut bare for et pass.

Vi passerer ofte grensen og har aldri hatt noe problemer med at det ikke er bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har hun bilde! Men jeg ventet med å sette inn til hun var drøye to år, så hun var utvokst og trolig ser ut som seg selv i årene framover, blir så feil med valpebilde, ass!

Neida, bildet har ingenting å si, og jeg er overbevist om at jeg kom på grensa med X'en og Even og viste tolleren de to passene, ville de ikke vært i stand til å si hvem som tilhørte hvem. Det er andre opplysninger som gjør det til et ID. Men med den store, blanke flaten på siden syntes jeg hun burde ha bilde for å pynte opp og fylle siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...