AnnCecilie Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2010 Hei hei! Jeg heter Ann Cecilie, er -77 modell, bor i Sandefjord sammen med min datter og trekløveret. Trekløveret består av 3 Chinese Crested jenter, Impala 18 mnd, Naomi 9mnd og Drama på 3 mnd. Er vel det man kaller over normalt interresert i hund, og da spesielt CC. Vi er mye på turer. Elsker å være ute. Har vært litt innom lydighet, men ikke kommet lengre enn bronsjemerket. Har så vidt snust litt på agillity. I mai skal vi på vårt første valpeshow, og i løpet av sommeren skal vi prøve oss på litt blodspor. Veldig kort fortalt om oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2010 velkommen til oss på hundesonen Lag gjerne en egen tråd om dine CC'er med bilder og ting som skjer rundt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2010 Hei! Ser dere bor i Sandefjord! Skikkelig teit spørsmål, men bor dere tilfeldigvis mellom Breidablikk og Åbol? Jeg har sett noen med tre CC'er der, hvis det er dere, så har dere ihvertfall veldig flotte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2010 Velkommen hit! Veldig interessert i å høre mer om hvordan det går med tre hunder såppas tett i alder. I hovedsak anbefales det jo to år mellom hundene, spesielt av samme kjønn? Hvordan fungerer det hos dere i hverdagen mellom jentene? Sandefjord er en fin by! Er av og til i Larvik, eller nærmere bestemt Tjølling, og da blir det gjerne en tur til Sandefjord i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2010 Velkommen hit Vis oss bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnCecilie Skrevet 29. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2010 Takk for så hyggelig velkomst! Jeg bor på Helgerød. Det er nok ikke meg du har sett Det er faktisk endel cc i Sandefjord.. Kjenner til iallefall 18 stykk når jeg teller kjapt over, og sikkert har glemt noen! Det å ha tre i så nærme alder er ikke noe problem. Litt tifeldig at det ble slik hos oss, men hadde ikke hatt betenkligheter med å få det igjen.. Jentene her stor trives sammen og de er et godt sammensveiset trekløver. Ikke noe krangling og sover somregel i klynge, da helst på fanget mitt Må også innrømme at jeg aldri har hørt om denne 2 års "regelen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2010 Jeg bor på Helgerød. Det er nok ikke meg du har sett Det er faktisk endel cc i Sandefjord.. Kjenner til iallefall 18 stykk når jeg teller kjapt over, og sikkert har glemt noen! Åja, nei, da er det nok ikke dere jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnCecilie Skrevet 29. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2010 Da har jeg laget en presangtasjon av hundene mine, under min hund eller hva det het Der har jeg også lagt ut bilder, og linket til hjemmesiden vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar