Gå til innhold
Hundesonen.no

AnnCecilie og trekløveret

AnnCecilie

Recommended Posts

Hei hei!

Jeg heter Ann Cecilie, er -77 modell, bor i Sandefjord sammen med min datter og trekløveret.

Trekløveret består av 3 Chinese Crested jenter, Impala 18 mnd, Naomi 9mnd og Drama på 3 mnd.

Er vel det man kaller over normalt interresert i hund, og da spesielt CC.

Vi er mye på turer. Elsker å være ute. Har vært litt innom lydighet, men ikke kommet lengre enn bronsjemerket.

Har så vidt snust litt på agillity. I mai skal vi på vårt første valpeshow, og i løpet av sommeren skal vi prøve oss på litt blodspor.

Veldig kort fortalt om oss :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Veldig interessert i å høre mer om hvordan det går med tre hunder såppas tett i alder. I hovedsak anbefales det jo to år mellom hundene, spesielt av samme kjønn? Hvordan fungerer det hos dere i hverdagen mellom jentene?

Sandefjord er en fin by! Er av og til i Larvik, eller nærmere bestemt Tjølling, og da blir det gjerne en tur til Sandefjord i samme slengen. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så hyggelig velkomst!

Jeg bor på Helgerød. Det er nok ikke meg du har sett :whistle: Det er faktisk endel cc i Sandefjord.. Kjenner til iallefall 18 stykk når jeg teller kjapt over, og sikkert har glemt noen!

Det å ha tre i så nærme alder er ikke noe problem. Litt tifeldig at det ble slik hos oss, men hadde ikke hatt betenkligheter med å få det igjen.. Jentene her stor trives sammen og de er et godt sammensveiset trekløver. Ikke noe krangling og sover somregel i klynge, da helst på fanget mitt :wub:

Må også innrømme at jeg aldri har hørt om denne 2 års "regelen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...