madam mim Skrevet 5. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2010 Skikkelig blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 13. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2010 Skikkelig blinkskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 4. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2011 Slenger på eit par bilder av Anja også, sidan Junah tråden fekk nye bileter Anja er ei flink storesøster, men dei siste dagane har ho vore litt mindre aktiv en ellers sidan ho kappa kloa si i leik med ein annan hund. Antibiotika kuren er no over, og me ventar på at kloa skal gro skikkeleg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2011 Så utrolig søt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 5. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2011 Så utrolig søt! Takk, er kjekt å høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 14. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 me har vore ute i påskesola i dag. Anja får endelig vere ute igjen etter to uker med kennelhoste. Her er litt bilde fra dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 24. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2011 Her kjem nok ein bildespam av min herlige Anja. Ho har enda ein gong vorte sjukmeldt, då ho skada ei klo. I dag har ho vore med på tur, for fyrste gong på ei veke. Dette gjekk kjempe fint, og ho hadde enormt med energi som måtte ut! I tillegg har me fått oss ny katt i huset, og dette synes Anja er kjempe spennande, så ho har halta rundt denne veka for å følge med kva katten finn på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 21. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Så må eg oppdatere med litt bileter av Anja. Eg hadde med bilete i utegjerdet her ein dag, og her er resultatet derifrå: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 26. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Anja har også vore til fotograf! No er ho heile seks år, men like ung til sinns som alltid. Sidan sist eg skreiv her har Anja vorte kastrert grunna hormonelle problem. Ho har gått modul 1 og 2 i spesialsøk og vorte ein utruleg dyktig blodsporhund. No driv me å trena litt rally og litt spor. Berre på hobby. Her er nokre av fotografbileta: (Eg håpar det er lov å poste bilete sjølv om vannmerke til fotografen er der? Det er greit for fotografen, men tenkte kanskje det kan framstå som reklame her på forumet?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Det går bra:) (hilsen moderator) De øynene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Hun er kjempesøt Jeg er litt svak for beagler nemlig, og den rasen ser man jo tydelig i henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Såå herlig Første hunden vår var en Beagleblanding og ser veldig likheter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 27. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Det er vel stort sett beagle ein ser. Flatten er der i gemytt, men samojeden finn eg ikkje så mykje av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts