MegaMarie Skrevet 26. Mars 2010 Rapporter Skrevet 26. Mars 2010 En venninne av meg skal ha en tibbevalp etter hannhunden demmes. Den skal hete Lancelot på stamtavlen, men de sliter med å finne kallenavn. De liker litt vanlige navn. Hunden de har nå heter Marco. Pappa'n til valpen (Marco) heter Galahad i stamtavlen som egentlig er sønnen til Lancelot. Men her er det altså Galahad (Marco) som er pappa'n til Lancelot Noen som har forslag? Jeg har hevet utpå masse navn men de likte vist ingen. Jeg kom med litt spesielle for det liker jeg.
bardmand Skrevet 26. Mars 2010 Rapporter Skrevet 26. Mars 2010 Har inntrykk av at vanlige navn ikke er så vanlige lenger, så Fido blir kanskje litt for uvanlig igjen? Eller hva med Trofast? Passopp? Tass?
Caroline Skrevet 27. Mars 2010 Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Tibert Det er et av Tíbrás mange kallenavn, men må da passe på en tibbe.
Iago Skrevet 27. Mars 2010 Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Dette mener canis er ti på topp hannhund navn; 1. Dennis 2. Pepper 3. Rex 4. Ruff 5. Balder 6. Bamse 7. Marco 8. King 9. Max 10. Nero Jeg synes ingen var spessielt fine, men så er jeg litt sær da.
Tuskelusken Skrevet 27. Mars 2010 Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Jeg vet om en tibbe som heter Buddy. Synes det navnet er veldig søtt jeg.
bardmand Skrevet 27. Mars 2010 Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Hva slags "tibbe" er det forresten snakk om? Terrier, spaniel, mastiff?
Jeanettee Skrevet 27. Mars 2010 Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Mio synes jeg er fint hadde tenkt å kalle min det :angry:
MegaMarie Skrevet 27. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2010 Hva slags "tibbe" er det forresten snakk om? Terrier, spaniel, mastiff? Oyy, ja den kunne jeg forklart bedre. Tibetansk spaniel. Takk for forslag, skal si de til dem Jeg fikk forslag i dag fra en venninne om Lancie :angry: Lurer på om det er litt for jentette.
bardmand Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Skrevet 28. Mars 2010 Uansett "tibbe", kan vel et tibetansk navn være noe å tenke på? http://www.lowchensaustralia.com/names/tibetan.htm Mine favoritter: Jetsan (konge) og Senge (løve).
Kutta-kio Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Skrevet 28. Mars 2010 En venninne av meg skal ha en tibbevalp etter hannhunden demmes. Den skal hete Lancelot på stamtavlen, men de sliter med å finne kallenavn. De liker litt vanlige navn. Hunden de har nå heter Marco. Pappa'n til valpen (Marco) heter Galahad i stamtavlen som egentlig er sønnen til Lancelot. Men her er det altså Galahad (Marco) som er pappa'n til Lancelot :angry: Noen som har forslag? Jeg har hevet utpå masse navn men de likte vist ingen. Jeg kom med litt spesielle for det liker jeg. Merlin ? Bodde vel hos Lancelot han
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar