Linda=D Skrevet 17. April 2010 Rapporter Share Skrevet 17. April 2010 Hei og hopp:) SMELT Cosmo er bare så vakker. "vil ha" "prøver å se en annen vei" Nei, du får komme deg ut av sonen å komme deg inn på hunden.no der dere hører hjemme å du må oppdatere oss oftere^^ man kan ikke få nok av Cosmo Mike hilser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2010 Vi er på hunden.no også ^^ Å tusen takk Bloggen vår Også har vi vært på hundesletta og lekt i dag Alle bildene kan sees i tråden jeg laget heeer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2010 Oppdatere med gullgutten da Cosmo har endelig fått avknapp inne, han er nesten rolig hele tiden. Er så flink atte. Ellers så har vi ikke vært sånn superflinke til å trene, men det er litt vanskelig med russetid, valpekurs og alt annet på en gang. men denne uka settes av til utstillingstreninger i hvertfall Også skal vi flytte i tillegg. Han traver i hvertfall supert stort sett hele tiden, står ok men sliter veldig med tennene. Vetn mener det er fordi han er midt i tannfelling og at han har nok endel vondt i munnen ettersom tennene er på vei opp. Ellers så har blitt en sengevæter i det siste.. Æsj. Men han skal sjekkes i tilfelle det kan være noe galt, så får han pent finne seg i å sove i sin egen seng til det gir seg. *skryte* Cosmo kommer ALLTID når jeg roper, UANSETT om det er noe som er mer spennende. Og han kommer selvom han vet jeg ikke har godbit Stolt (og ja jeg vet han er en basselusk så jeg stoler ikke på han på akkurat det selvom han er superflink) Bilder fra i dag Kommeeeer Så må vi såklart leke fjellgeit Graving er en stor del av hverdagen vår si Fristilling begynner å komme seg Cosmo så en spennende løve Og den MÅ vi nemlig drepe Han knurrer og uler på den farlige Løven, men dreper den likevel Cosmo dreiv å jaga fugler, men kom alikevel Cosmo passer på nabolaget. Han er en skikkelig "vaktbikkje" og bjeffer faktisk (lol, høres helt idiotisk ut) når det kommer folk forbi Han har diamant i nakken sin han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoerHans Skrevet 27. April 2010 Rapporter Share Skrevet 27. April 2010 Jeg bare sitter her å tenker litt nå som det begynner å bli endel Små baselusker her inne så hadde det vel kanskje gått ann å få til ett lite "valpe treff" med oss som har de små sjarmtrollene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2010 Lille babyen min er blitt stor jo ringtrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Oppdatere litt Har skjedd fint lite i det siste siden jeg har vært russ. Cosmo har vært "mamma sin" de siste ukene :rolleyes2: Men nå er jeg hjemme igjen på fulltid å bruker igjen tid på dovendyret mitt som snart er 5 mnd blomstergutten I morgen er det dusjings og gjøre klar for spesialen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Nydelige Cosmo, og herlige bilder. Gleder meg til å treffe dere i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mai 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Ja det blir morsomt! Skal Echo være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 20. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Fine bilder Kaja :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2010 Oppdatere Noen få fra spesialen Og litt fra i dag alltid pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Juni 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2010 Bildeblogg - basenjiens mange sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2010 Bildeblogg - basenjiens mange sider Hahaha! Kjempemorsomme bilder Utrolig søt sak altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 ja, da er det kanskje på tide å oppdatere? Basselusken har rukket å bli 11 mnd! Vi har vært med på 2 juniorutst, hvor den første endte med BIM med ck og storcert <3 den andre fikk vi blå på, men pyttsann det snakkes ikke om ;P Han har blitt riktig så flink (sånn i forhold til før i hvertfall)! Han kan både sitt, dekk, gi lapp, high five og vent. Syns det er bra jeg, for Cosmo å være! Han har faktisk begynt å vise noe treningsglede Leke er nemlig belønning nok, trenger ikke godbiter hver gang lenger Så skal Cosmo få seg "lillesøster" om 2-3mnd, en "liten" grand danois! "sitte pent" ligge Normal positur? Og siden mamma (min mor altså) klager over at basselusken er over alt hele tiden har vi begynt med litt mer mentaltrening, nemlig Dog Memory, ca 5 minutter og han er "utslitt" og sover i flere timer, hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2010 Trenigsvideo fra i dag, han mister totalt konsentrasjon etter leka, haha ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2011 Oppdatere igjen, selvom ingen syns det er interessant :rolleyes2: hehe. Cosmo er blitt trekhund og syns det er kjempemorsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2011 Hihi! Saa soet han er! Trekke snowboard og greier! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2011 Så søt han er :rolleyes2: Jeg syns du skal fortsette å sette inn bilder JEg titter, selvom jeg ikke alltid kommenterer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2011 hadde ikke noe annet å trekke hehe :rolleyes2: var veeeldig skummelt med engang men så gikk det greit =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 I dag har vi begynt å trene utgangstilling, det er ikke lett men Cosmo prøver så godt han kan! Han syns endelig det er gøy å trene! I hvertfall stort sett! Også har vi gått lang tur sammen med en Shiba og trukket litt mer Og spilt som vi gjør nesten hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 flinkeste søtnos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 25. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 Naaah, så flink han er Han løfter dem jo så forsiktig bort Ser for meg at begge mine heller ville ha skrapa med labben, gnagd litt og til slutt spist opp hele leika Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2011 De første minuttene første gang var det mye skraping, men så forsto han det og etter det går det lekende lett =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 Oppdatere litt her å da Cosmo blir flikere etterhvert som tiden går, og ting tar tid ;P Men han lærer sakte men sikkert nye ting! Ellers så trives han med snøen og leker helst dagen lang med Tesh! Kjekkasen Han får virkelig gjennomgå, men syns egentlig det er helt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 haha, så herlig han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2011 Cosmo har etter i sommer hata bur og alt som har med det å gjøre! Men guess what? Ikke nå lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts