Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei!


Adriana

Recommended Posts

Hei hei!

Jeg er ny her inne og får vel komme med en introduksjon av meg og mine hunder :innocent:

Jeg bor i Moss, og har 3 hunder av rasen langhår chihuahua.

2 voksne tisper på litt over 4 år som heter Elaiza og Blondie, og en 4 1/2 mnd gammel hannvalp som heter Aleks som er etter eget oppdrett, Blondie er mamma.

Han er fra mitt 3. kull, og det ser ut som han kommer til å bli her med oss :lol:

Jeg er veldig glad i å stille på utstilling, men det har blitt lite av det i det siste året, regner med at det blir mer valpeshow med Aleks utover nå, og utlandsturer på Elaiza.

Vi var i Malmö sist helg, der var 78 påmeldte i rasen og Elaiza ble 3BTK, kun en plassering unna det svenske og nordiske championatet :)

Jeg har ikke hundene mine bare til utstilling, de er familiemedlemmer som elsker å kose seg hjemme og på tur!

Føler at jeg har skrevet litt om oss nå, hvis noen vil lese mer, kan dere lese på hjemmesiden min: www.ilmiochibello.com

Noen bilder av mine øyenstener:

Aleks

Iphone001-1.jpg

Elaiza

Hundenejul2008083.jpg

Blondie

Hundenejul2008110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja jeg håpet å finne ut om det er noe treff i nærheten ved hjelp av dette forumet :innocent:

Har en stk valperamp som trenger sosialisering nå som den verste kulda er over!

I påsken er jeg desverre bortreist, men vi skal prøve å komme sterkt tilbake når jeg er hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja jeg håpet å finne ut om det er noe treff i nærheten ved hjelp av dette forumet :innocent:

Har en stk valperamp som trenger sosialisering nå som den verste kulda er over!

I påsken er jeg desverre bortreist, men vi skal prøve å komme sterkt tilbake når jeg er hjemme igjen!

Jepp :lol: Blir nok fler treff utover sommeren :) Er bare å følge med i "hundetreff" tråden her inne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...