Bananen Skrevet 18. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Av og til pleier hunden til søsteren til sambo å poppe innom. Og jeg synes Ronja egentlig er innmari kul. Også hjelper hun meg gjerne å trimme kameraet litt. Sjarmerende Ronja i et nøtteskall, skriker om oppmerksomhet ... Ronja skjønner ikke hvorfor vi sier "ssssh!". Ronja synes vi er superduperteite som heller ikke kaster snøballen til henne. "Oh, oh ..." "All I want is kewsekews!" Ronja prøver å etterligne en Glamourdame med blikket sitt mens hun smiler. Nå skulle hun bare hatt en pekefinger i underleppa si. Hawt! If looks could melt you, baby ... Ronja prøver å få Border Collie-blikket sitt til å fungere på snøballen som eventuelt bør kastes. Rawr! Sjarmerende som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Haha, kule bilder! Søt hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Så fine bilder og utrolig søt hund! Hva slags rase/blanding er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 18. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Ooo, fineste BCen! For en pen dame, altså, og joda, hun er definitivt HAWT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Så fine bilder og utrolig søt hund! Hva slags rase/blanding er det? Blanding av Japansk Spisshund og Border Collie, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2010 Ser tydelig den japanske spisshunden her! Akkurat sånt blikk har hunden til venninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar