Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff Østfold

sham

Recommended Posts

Skrevet

Hello folkens:)

Noen klare for et treff i påsken? Jeg og en kollega av meg (med spansk vannhund) vil helst møtes Moss, Råde, Fredrikstad eller Sarpsborg område :lol:

Så er det noen som vil møte oss med grilling og kosing ( :lol: ) med enten en tur i skog og mark eller "frislipp" med leking osv ;)

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jaaaaa ;) Kita og jeg blir gjerne med :lol: Ho savner Tassen ;) Grillings er jo bare så koselig da :P

Når i påsken da?? Vi har ringtrening søndag 28., det er vel palmesøndag tror jeg.... Ellers er vi ledig til disposisjon :lol:

Skrevet

Jaaaaa :lol: Kita og jeg blir gjerne med :D Ho savner Tassen :P Grillings er jo bare så koselig da :lol:

Når i påsken da?? Vi har ringtrening søndag 28., det er vel palmesøndag tror jeg.... Ellers er vi ledig til disposisjon :D

yeeeeaaah;) Tassen savner veldig Kita også altså, han er jo helt forelsket i henne og det er jeg også ;) hehe

Ja si det, jeg har fri hele påsken, men hun kollegaen min jobber man/tirs/ons så jeg tenkte tors/fre/lør jeg hvis det passer for noen?? ;) Så kan vi få det til på dagen for jeg har allerede forhåndsbestillt pent påskevær :P

Skrevet

Vi er med hvis formen er bra :lol:

Høres bra ut :lol:

Du kan jo sitte på med meg hvis det blir utenfor Moss ;)

Skrevet

Supert :lol: Takk!

:P

ja jeg også har bestilt knallvær til påske ;) På dagen passer fint for meg i hvertfall :P Har fri på røddagene ;)

hehe;) Da blir det garantert fint vær :lol: Hva vil dere da? Gå tur eller frislipp?

Skrevet

;)

hehe;) Da blir det garantert fint vær ;) Hva vil dere da? Gå tur eller frislipp?

Tar gjerne et frislipp(men det er nå båndtvang da :lol: ) er det hundepark no sted, evnt. annet inngjerdet (eller veldig øde sted) de kan slippes??

Ellers blir vi gjerne med i bånd også :lol:

Skrevet

Tar gjerne et frislipp(men det er nå båndtvang da ;) ) er det hundepark no sted, evnt. annet inngjerdet (eller veldig øde sted) de kan slippes??

Ellers blir vi gjerne med i bånd også :D

Vi kan da alltids finne på noe. (selv om jeg gir noen ganger lang marsj i om det er båndtvang :lol: ) Ødesteder har vi alltids i Østfold ;)

Kan jeg også bli med på dette? :P Eller kjenner dere hverandre alle sammen...?

Ja seff kan du bli med :P Det er bare koselig det :lol: *synger* "jo flere vi er sammen jo gladere vi blir" hahha :D

Skrevet

Vi vil være med :)

For min del passer enten dagen på torsdag eller fredag, for på lørdag jobber jeg.

Så koselig ;) Ja på torsdag eller fredag passer for meg også :)

Skrevet

Hurra! Jeg kan når som helst.

Så bra ;) Morro med flere :)

Jeg og Blondie tropper opp om vi klarer å komme oss dit da :)

Jaaa så koselig ;) Du kan sitte på med meg du også vettu ;) (Bare det ikke blir slik køøøø som forrige gang da ;) )

Jeg og Aimee blir med, så sant det ikke blir trøndelag-tur på meg og samboer'n! :D

Så koselig ;) Hva med Ailo?

Skrevet

Hvordan passer torsdag 1.april for dere? (og nei ikke aprilsnarr :yawn: Ja jeg veit, dårlig humor :ahappy:)

Og hvor evt av byene kunne dere tenke dere å møtes ?

Skrevet

Hvordan passer torsdag 1.april for dere? (og nei ikke aprilsnarr :yawn: Ja jeg veit, dårlig humor :yawn:)

Og hvor evt av byene kunne dere tenke dere å møtes ?

eeeeh, det er faktisk min bursdag :wub::ahappy: Men kan sikkert få til no forde :hmm:

Skrevet

Da må Armagnac bake kaker!! En stoooor sjokoladekake til dere, en hundekake med hundekjeks og hundesjokolade og en lavkarbo kake med kunstig søtt til meg! Hurra!! :ahappy::wub::hmm: Så stemmer for treff den 1 april :yawn: :yawn:

Skrevet

Hvorfor så mange kaker ?? :ahappy: hehe Men helt greit for meg altså :yawn: haha

Edit: Haha så faktisk ikke hennes svar.. Nå skjønner jeg hvorfor med alle kakene :yawn: hehe Vi kan godt ta fredagen i steden for altså? Tenkte bare jeg skulle komme med en dag jeg :wub:

Skrevet

Da må Armagnac bake kaker! En stoooor sjokoladekake til dere, en hundekake med hundekjeks og hundesjokolade og en lavkarbo kake med kunstig søtt til meg! Hurra! :yawn: :yawn: :wub: Så stemmer for treff den 1 april :hmm::D

Hehe kan godt bake kake, men det blir ikke sjokoladekake :D Blir nok gulrotkake *nam* Det er godt det :D

Hvorfor så mange kaker ?? :ahappy: hehe Men helt greit for meg altså :D haha

Edit: Haha så faktisk ikke hennes svar.. Nå skjønner jeg hvorfor med alle kakene :D hehe Vi kan godt ta fredagen i steden for altså? Tenkte bare jeg skulle komme med en dag jeg :D

Samme for meg hvem dag det blir :D Sikkert ikke stor ståhei midt på dagen læll :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...