Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT 2. mars


Artemis

Recommended Posts

Litt sent ute med bildene, men til mitt forsvar, så har jeg vært bortreist fra alt som heter PC. Klokkeslettene er litt sånn ca :D

0700.jpg

Kl 0700: Opp og stå! Utsikt fra hotellrommet. Bygget med det grønne taket er British Museum.

0800.jpg

Kl. 0800: Tid for engelsk frokost. Skal det være bløtkokte egg, hardkokte egg, speilegg, eggerøre eller posjerte egg?

0830.jpg

Kl 0830: Reise med undergrunnen.

0900.jpg

Kl 0900: Big Ben. Houses of Parliament var virkelig flott. Fikk tatt en titt på Westminster Abbey også.

1000.jpg

Kl 1000: Cabinet War Rooms & Churchill Museum. Virkelig verdt besøket. Spennende å se hvor Churchill & co satt og pønsket under krigen.

1100.jpg

Kl 1100: Themsen og London Eye.

1200.jpg

Kl 1200: Tower of London. Midt i bildet sees de tamme ravnene. Det sies at riket/monarkiet faller den dagen ravnene forsvinner fra Tower, så det er best å ha noen i bur også :)

Ellers var kronjuvelene virkelig fantastiske!

1300.jpg

Kl 1300: Inne i the White Tower.

1400.jpg

Kl 1400: Mhmmm! Fish & chips!

1500.jpg

Kl 1500: Ridende politi.

1600.jpg

Kl 1530: Reise med undergrunnen.

1630.jpg

Kl 1630: På Harrods. Spise is og drikke kakao. Alt bestikk var selvsagt i skinnende blankt sølv :)

1730.jpg

Kl 1730: På Lion King Musical. Kjempegøy! Så Billy Elliot dagen før.

2000.jpg

Kl 2000: Middag med min kusine fra London. Jeg kastet meg over muligheten til å spise skalldyr :)

2100.jpg

Kl 2200: Dessert. Yumyum!

2200.jpg

Kl 2200: Innom en pub for en øl etterpå.

2300.jpg

Kl 2300: Dra tilbake til hotellet.

2400.jpg

Kl 2359: Utsikt fra hotellet om kvelden.

Jepp jepp. Det var min dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører de bildene hjemme her da??? :)

Fine bilder! Savner London! :wub: Et tips neste gang? Ta heller bussen enn t-banen ;) Du ser myyye mer utav byen på en dobbeldekker!

*Glede seg vilt til turen til London i september!* :icon_confused:

Huh? Har jeg feilpostet?

Neineinei. Jeg er undergrunnsfrelst! Har aldri ventet mer enn 2 minutter på at toget kommer, og det er jo SÅ effektivt! :) Jeg var der i seks dager, så jeg fikk jo i grunnen sett ganske mye, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint ja. Men er enig i det med å ta buss. Undergrunnen er bare klam og full. Et hot sightseeing tips for de litt historisk interesserte er London Museum, det er gratis og veldig bra. Ligger ikke langt fra Tower.

Harrods derimot, skyr jeg, etter at jeg så valpene de hadde til salgs i glassbur. Riktignok litt større plass enn hamsterne, men dog... :icon_confused:

London er en herlig by, jeg har vært der minst en gang i året siden jeg var der første gang. Men nå har jeg bodd over et halvår i England, og det er MYE MER enn London å se her. Faktisk har jeg vært i London kun én dag, i september, siden vi flyttet hit. Jeg elsker dette landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skikkelig lyst til å dra til London..

Vi vil gjerne se flere bilder! Nydelige London. Bare 3 uker til jeg skal dit ;)

Og er bare en og en halv dag til jeg drar! :icon_confused::)

Om jeg får sett så mye av selve London er nå litt usikkert, men flyplassen er bedre enn ingen ting :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...