AnitaK Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2010 Noen som har tenkt seg hit? Info finn's her Vi har tenkt oss i vei og stiller begge dagene Glær oss til året's første utstilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2010 Jeg synes det er skitdyrt, men skal dit likevel. Skal stille Oliver på sitt tredje og fjerde valpeshow. Skal sove i campingvogn på utstillingsplassen sammens med mange flere bernerfolk. Håper vi får like fint vær som i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2010 Litt sånn OT, men hvordan får man meldt på begge dagene på Sunndalsøra? Jeg får opp bare påmelding til den 24.april jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 10. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Litt sånn OT, men hvordan får man meldt på begge dagene på Sunndalsøra? Jeg får opp bare påmelding til den 24.april jeg Her : http://hundeutstilling.no/v3 Regner med du har den gammle liggende .. Hundeutstilling.no/v2 ... Edit : For det hadde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 10. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Vi skal ikke ivei ser jeg. Alt for dyrt å stille hunder som allerede er champion på det der Da sparer jeg heller de kronene og legger de til i kjøre/overnattingspotten til andre hundeaktiviteter istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 10. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Her : http://hundeutstilling.no/v3 Regner med du har den gammle liggende.. Hundeutstilling.no/v2 ... Jepp, det stemmer. Jeg hadde visst den gamle liggende, og det skapte mye frem og tilbake og problemer med påmelding. Men nå er vi altså meldt på begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 10. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Noen som har tenkt seg hit? http://hundeutstilling.no/v2/ Her : http://hundeutstilling.no/v3 Regner med du har den gammle liggende.. Hundeutstilling.no/v2 ... Har vel kanskje mer med at den linken du la med er til "/v2" og ikke til "/v3"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 10. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Har vel kanskje mer med at den linken du la med er til "/v2" og ikke til "/v3"? I now.. Hadde den gamle selv ,ei som tipsa meg om at de hadde bytta ... Så nå har jeg også riktig link... Henger ikke helt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 10. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2010 Vi skal ikke ivei ser jeg. Alt for dyrt å stille hunder som allerede er champion på det der Da sparer jeg heller de kronene og legger de til i kjøre/overnattingspotten til andre hundeaktiviteter istedet. Enig. Og den som ikke er champion trenger heller et storcert. Så med de prisene blir det ikke aktuelt å gå for moro skyld, selv om jeg har veldig lyst på utstilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majva Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2010 Dette skulle bli bofsen sin første utstilling som junior, men jobben bestemte seg for å arrangere utenlands personaltur samme helg. Jaja Ny sjanse på Oppdal i Juni. Lykke til alle som skal delta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2010 Da har jeg meldt på Oliver i valp, broren til Bella i åpen og en annen bernerhanne i champion, alle begge dagene. Nå er jeg lei av å fylle ut påmeldingsskjemaer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. April 2010 Rapporter Share Skrevet 21. April 2010 Noen som vet hvordan det fungerer med utstillingstelt der? Jeg har aldri vært på denne utstillinga før, og heller aldri hatt utstillingstelt før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. April 2010 Rapporter Share Skrevet 21. April 2010 Noen som vet hvordan det fungerer med utstillingstelt der? Jeg har aldri vært på denne utstillinga før, og heller aldri hatt utstillingstelt før. Jeg snakket faktisk med ei venninne i går om det - teltene må slås opp utenfor banen - det er ikke lov med telt på kunstgressbanen. Så jeg formoder det betyr at du kan risikere å ha teltet stående et stykke fra ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 21. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2010 Veit at i fjor sto det utstillingstelt rundt ringene .. Men Spørs om de har ordnet nye regler nå for å spare banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. April 2010 Rapporter Share Skrevet 21. April 2010 Men er det slik at man må dit fredagskveld for å få plass til å slå opp et telt, eller holder det muligens å være tidlig ute lørdagsmorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 21. April 2010 Rapporter Share Skrevet 21. April 2010 Ikke alle ringene er på kunstgressbanen. Sist vi var der (2 år siden) var det plass ved ringene hvor det var gress. Hadde ikke med telt selv da, men har ikke hatt problemer med å sette det opp tidlig på morgenen. Men i år er det dobbeltutstilling der og da sikkert flere som skal stille begge dagene og ditto flere telt som skal være der begge dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. April 2010 Rapporter Share Skrevet 22. April 2010 Jeg har vel vært der i rundt 5 år på rad nå og det har alltid vært mulig å sette opp telt rundt ringene. I fjor var ingen av ringene på kunstgressbanen, så vidt jeg husker. Står det i pm'en at utstillingen blir på kunstgressbanen i år? 3 valper påmeldt begge dager, 21 voksne på lørdag og 17 på søndag. Kjenner jeg gruer meg pittelitt, vi skal bo 3 personer og 5 store hunder i ei lita campingvogn og det er meldt regn og 3-4 grader.... Brrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riz Skrevet 24. April 2010 Rapporter Share Skrevet 24. April 2010 Vi skal dit på søndag, men bare for å se, men har aldri vært på hundeutstilling så lurer på hvor lenge det varer? Og om det koster penger? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar