Jump to content
Hundesonen.no

Sunndalsøra 24-25 april

AnitaK

Recommended Posts

Jeg synes det er skitdyrt, men skal dit likevel.

Skal stille Oliver på sitt tredje og fjerde valpeshow. :)

Skal sove i campingvogn på utstillingsplassen sammens med mange flere bernerfolk. :)

Håper vi får like fint vær som i fjor!

Guest Dratini

Vi skal ikke ivei ser jeg. Alt for dyrt å stille hunder som allerede er champion på det der :whistle: Da sparer jeg heller de kronene og legger de til i kjøre/overnattingspotten til andre hundeaktiviteter istedet.

Har vel kanskje mer med at den linken du la med er til "/v2" og ikke til "/v3"? :whistle:

I now.. Hadde den gamle selv ,ei som tipsa meg om at de hadde bytta ...

Så nå har jeg også riktig link...

Henger ikke helt med :whistle:

Vi skal ikke ivei ser jeg. Alt for dyrt å stille hunder som allerede er champion på det der :whistle: Da sparer jeg heller de kronene og legger de til i kjøre/overnattingspotten til andre hundeaktiviteter istedet.

Enig. Og den som ikke er champion trenger heller et storcert. Så med de prisene blir det ikke aktuelt å gå for moro skyld, selv om jeg har veldig lyst på utstilling...

Dette skulle bli bofsen sin første utstilling som junior, men jobben bestemte seg for å arrangere utenlands personaltur samme helg. Jaja :) Ny sjanse på Oppdal i Juni. Lykke til alle som skal delta!

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Noen som vet hvordan det fungerer med utstillingstelt der? Jeg har aldri vært på denne utstillinga før, og heller aldri hatt utstillingstelt før.

Jeg snakket faktisk med ei venninne i går om det - teltene må slås opp utenfor banen - det er ikke lov med telt på kunstgressbanen. Så jeg formoder det betyr at du kan risikere å ha teltet stående et stykke fra ringen.

Guest Dratini

Ikke alle ringene er på kunstgressbanen. Sist vi var der (2 år siden) var det plass ved ringene hvor det var gress. Hadde ikke med telt selv da, men har ikke hatt problemer med å sette det opp tidlig på morgenen. Men i år er det dobbeltutstilling der og da sikkert flere som skal stille begge dagene og ditto flere telt som skal være der begge dagene...

Jeg har vel vært der i rundt 5 år på rad nå og det har alltid vært mulig å sette opp telt rundt ringene. I fjor var ingen av ringene på kunstgressbanen, så vidt jeg husker.

Står det i pm'en at utstillingen blir på kunstgressbanen i år?

3 valper påmeldt begge dager, 21 voksne på lørdag og 17 på søndag.

Kjenner jeg gruer meg pittelitt, vi skal bo 3 personer og 5 store hunder i ei lita campingvogn og det er meldt regn og 3-4 grader.... Brrrrr! ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...