Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Manger 6.-7.3

Ingidano

Recommended Posts

Åhhh, jeg har ingen anelse om hvem du kan har vært :)

Muhahah! :D Jeg er en sniiiker! ;)

Gratulerer! :)

Vi hadde ikke konkurranse i rasen så hun ble bir, også fikk hun ck og cert :o

Ikke plassert i gruppen. Det kom også for en dag at vi trenger mer utstillingstrening før vi deltar på fler utstillinger :)

Stod og så på dere i gruppen :P Hun plasserer seg veldig bredbeint bak, så det ville jeg rettet på :P ellers var dere flinke :P

Hahaha, da var det du som var så snill å delte godbit med meg da... Gigi var i overkant interessert i kjøttbollene dine.... *fnis*

Og jenten din var flink i ringen syns jeg... ;)

Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting!

BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah!

Jeg har sniktafset på gigi i helgen :)

OT: også er jeg fremdeles i smålig sjokk over at dommer Ritva Raita er 82! (!) år gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Føler meg forfulgt :)

Men, hvordan gikk det med skrivingen lørdagen? Og ga det mersmak?

Både og, men jeg sliter med betennelse i skjelettet så hånden er ødelagt nå. Snakket med legen i morges, jeg fikk masse kjeft *ler* (jeg har hatt betennelse i skjelettet av og på hele livet :D )

"heeeey!* Sniktafse på hunden min, og så uten å si hei!?!?!?! :) Hva er dette for slags oppførsel! :)

jeg satt rett ved siden av deg under hele BIS finalene, i brun "penjakke" :o

dessuten så du skikkelig konsentrert ut, så jeg fant ut jeg ikke skulle forstyrre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...