Ingidano Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Ingen som har komt hjem fra Manger enda? Vi var der i går, stilte i junior, og endte som beste hannhund med cert, og bim Store valpen min er knapt 11 mnd Kjempefornøyd med en knall debut i ringen Kritikken var også bra: Meget velutviklet kraftig maskulin hannhund, meget tiltalende type og helhet, kraftig hode, uttrykksfullt, fine ører, sterk hals, står godt på sine framben, godt tilbakelagt overarm, meget dyp og romlig kropp, får ikke bli enda mer av han, flott hale, balansert bakbeinsvinkling, beveger seg meget spenstig og effektivt fra siden, sunt fram og tilbake.
Wildah Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Da har vi debutert i den norske utstillingsringen. Ikke med det store resultatet, sløyfemessig, det ble en blå. Men jeg er kjempefornøyd med Rinas oppførsel i ringen, vurderte jo å trekke henne, men hun endte opp med å ha det fint i ringen Fikk også fin kommentar fra dommeren, hun er veldig unghund i kroppen, hengslete og tynn, og dommeren sa: She's at that stage. But has great movement and a good body, and just needs a little time to fill out. Er fornøyd jeg. Kritikken var forresten fint skrevet, Synnøve
FlippogRime Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Vi endte med to røde og er kjempefornøyd med det! Første gang Blida er stilt som junior
Synnikken Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Da har vi debutert i den norske utstillingsringen. Ikke med det store resultatet, sløyfemessig, det ble en blå. Men jeg er kjempefornøyd med Rinas oppførsel i ringen, vurderte jo å trekke henne, men hun endte opp med å ha det fint i ringen Fikk også fin kommentar fra dommeren, hun er veldig unghund i kroppen, hengslete og tynn, og dommeren sa: She's at that stage. But has great movement and a good body, and just needs a little time to fill out. Er fornøyd jeg. Kritikken var forresten fint skrevet, Synnøve Ikke jeg som skrev idag Jeg skrev igår, jeg tror forresten jeg stod rett ved siden av deg idag Ellers så ble frida 2 beste tispevalp, halvsøsteren hennes ble BIR og BIG2!! og Boris ble andre beste hannhund uten ck. Han delte ut kun et CK på hannhund Mops.
Wildah Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Ikke jeg som skrev idag Jeg skrev igår, jeg tror forresten jeg stod rett ved siden av deg idag Ellers så ble frida 2 beste tispevalp, halvsøsteren hennes ble BIR og BIG2! og Boris ble andre beste hannhund uten ck. Han delte ut kun et CK på hannhund Mops. Åhhh, jeg har ingen anelse om hvem du kan har vært
Peers Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer til alle med gode resultater og alle som er fornøyde
eple Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer! Vi hadde ikke konkurranse i rasen så hun ble bir, også fikk hun ck og cert Ikke plassert i gruppen. Det kom også for en dag at vi trenger mer utstillingstrening før vi deltar på fler utstillinger
trevi Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer! Vi hadde ikke konkurranse i rasen så hun ble bir, også fikk hun ck og cert Ikke plassert i gruppen. Det kom også for en dag at vi trenger mer utstillingstrening før vi deltar på fler utstillinger Hahaha, da var det du som var så snill å delte godbit med meg da... Gigi var i overkant interessert i kjøttbollene dine.... *fnis* Og jenten din var flink i ringen syns jeg... Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR!! Kjempehappy!! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting!! BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah!
Carina Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting! BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah! Oi, gratulerer så mye med Gigi! Og stooor grattis til Nadjarah med BIS-4, det er ikke ofte en ser belgere så høyt oppe. Gratulerer til alle andre som er fornøyde også.
Fjollebolle Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer folkens! Da har vi debutert i den norske utstillingsringen. Ikke med det store resultatet, sløyfemessig, det ble en blå. Men jeg er kjempefornøyd med Rinas oppførsel i ringen, vurderte jo å trekke henne, men hun endte opp med å ha det fint i ringen Fikk også fin kommentar fra dommeren, hun er veldig unghund i kroppen, hengslete og tynn, og dommeren sa: She's at that stage. But has great movement and a good body, and just needs a little time to fill out. Er fornøyd jeg. Kritikken var forresten fint skrevet, Synnøve Flinke jenten sin det! Og flinke deg som stilte selv og Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting! BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah! Gratulerer igjen! Kjempemorsomt, fine Gigilusen det Får vi bare heie på NKK'en
eple Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Hahaha, da var det du som var så snill å delte godbit med meg da... Gigi var i overkant interessert i kjøttbollene dine.... *fnis* Og jenten din var flink i ringen syns jeg... Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting! BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah! Hvem kan vel motstå kjøttboller Gratulerer med supre resultater!
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer til alle En venninne av meg sin Tibetanske spaniel fikk sitt 10'ende cert og ble BIM i dag Fineste Marco det
ElinT Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting! BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah! Gratulerer så mye! Gigi er fin jente hun
eple Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Jeg har bare bilder av dårlig kvalitet.. Men legger de ut likevel Blida? Meget dårlig bilde, men morsomt motiv Og her er min hund som får sin kritikk skrevet ned.
Stine Pernille Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer så mye alle som gjorde det bra (Kan ikke si gratulerer nok ganger liksom )
LBL Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Gratulerer! Vi hadde ikke konkurranse i rasen så hun ble bir, også fikk hun ck og cert Ikke plassert i gruppen. Det kom også for en dag at vi trenger mer utstillingstrening før vi deltar på fler utstillinger Gratulerer så mye med cert og BIR! :-) Og gratulerer til alle andre og selvsagt!
FlippogRime Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Jeg har bare bilder av dårlig kvalitet.. Men legger de ut likevel Blida? Det er Blida ja (Jeg slettet visst quoten, jaja) Vi sto rett bak deg litt eple, men du var opptatt, så sa ikke hei
Lazita Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Tinka gikk i veteran og ble der plassert som nr 2 Billy gikk i 4-6mnd valp og ble BIM var 6 valper på 13 voksne påmeldt, er fornøyde vi. Slapp å vent til slutten av dagen med å komme oss hjem sånn som vi måtte i Ølen når Tinka ble BIS 4 veteran.
Marthe Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Da har vi debutert i den norske utstillingsringen. Ikke med det store resultatet, sløyfemessig, det ble en blå. Men jeg er kjempefornøyd med Rinas oppførsel i ringen, vurderte jo å trekke henne, men hun endte opp med å ha det fint i ringen Fikk også fin kommentar fra dommeren, hun er veldig unghund i kroppen, hengslete og tynn, og dommeren sa: She's at that stage. But has great movement and a good body, and just needs a little time to fill out. Er fornøyd jeg. Kritikken var forresten fint skrevet, Synnøve Blått er flott! Gratulerer Hahaha, da var det du som var så snill å delte godbit med meg da... Gigi var i overkant interessert i kjøttbollene dine.... *fnis*Og jenten din var flink i ringen syns jeg... :DGigi'en min overrasket stort i dag, og vant åpen klasse fikk ck, cert og ble BIR! Kjempehappy! Ingen plassering i gruppen, men det gjør ingen verdens ting!BIG og BIS-4 ble kompisen vår groenendaelen N DK UCh pE Luavjan's Bono the One eid av kennel Nadjarah! Gratulerer så masse Gratulerer til dere andre også
eple Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Gratulerer så mye med cert og BIR! :-) Takk! Vi sto rett bak deg litt eple, men du var opptatt, så sa ikke hei Jeg var visst litt stresset i går Jeg sendte reisefølget mitt rundt med kameraet, fikk ikke tatt noe særlig med bilder selv. Neste gang skal jeg definitivt ta med en stol!
trevi Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Da har vi debutert i den norske utstillingsringen. Ikke med det store resultatet, sløyfemessig, det ble en blå. Men jeg er kjempefornøyd med Rinas oppførsel i ringen, vurderte jo å trekke henne, men hun endte opp med å ha det fint i ringen Fikk også fin kommentar fra dommeren, hun er veldig unghund i kroppen, hengslete og tynn, og dommeren sa: She's at that stage. But has great movement and a good body, and just needs a little time to fill out. Er fornøyd jeg. Kritikken var forresten fint skrevet, Synnøve Kjempekjekt å seg deg igjen, og endelig få sett Rina. Det var bra at du stilte henne allikevel, det gikk jo KJEMPEFINT! Og han er faktisk en kjempeherlig dommer å stille for Synd vi ikke fikk snakket mer sammen, men meg på utstilling er "surring høyt og lavt" Hvem kan vel motstå kjøttboller Gratulerer med supre resultater! Hahaha, ikke Gigi iallefall! Hun var sikker på at de hadde du tatt med bare til henne Takk i like måte! Gratulerer så mye! Gigi er fin jente hun Tusen takk Elin Gratulerer så masse Takker!
mokken Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 En flott dag på Manger, fikk litt sjokk over folkemengden da, tidligere har dette alltid vært en utstilling med goood plass rundt ringene. Not anymoore.. Birken ble BIR for en veldig engasjert og begeistret dommerdame. Hun visste hvordan en pyreneisk gjertehund skulle se ut, og det var sånn! Annen gruppedommer, tok seg god tid og kommenterte godt gemytt i oppstillingsringen. Han ble litt paff når Birken i et ubevoktet øyeblikk var på vei opp i fanget hans Ingen gruppeplassering dessverre, Birken var ganske så sliten og kan vise seg bedre. Man blir utslitt av å kose med folk hele dagen faktisk! Snakket med skriveren i raseringen vår og hun kunne fortelle at dommerdamen hadde fortsatt å prate om Birken etter bedømmelsen vår var ferdig, hunr veldig begeistret. Og når vi varmet opp til gruppen hadde hun sagt at hun gjerne ville sett han i BIS ringen hvor hun skulle dømme igjen... Iiiik Kjekt å få sånne gode ord med seg da! Gratulerer til alle andre som er fornøyd Kjempegøy å endelig få treffe Rina og tofoting. Også var vi jo i gruppen med eple-hunden men det visste jeg ikke da! Og som vanelig var jo det en haug med trivelige belger folk der
Wildah Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Blått er flott! Gratulerer Ja, spesielt mot sort pels Jeg var så fornøyd over den blå sløyfa, jeg. Eller, det var jo helst Rinas reaksjoner jeg var fornøyd med, hihi. Kjempekjekt å seg deg igjen, og endelig få sett Rina. Det var bra at du stilte henne allikevel, det gikk jo KJEMPEFINT! Og han er faktisk en kjempeherlig dommer å stille for Synd vi ikke fikk snakket mer sammen, men meg på utstilling er "surring høyt og lavt" Takk, jeg er også veldig glad for at jeg stilte henne. Og den dommeren likte jeg! Kjempekjekt å se deg igjen også, og vi kan gjerne lage en klubb for oss som surrer høyt og lavt på utstillinger, hehe. Sees nok på Myrbø *mokken* Glemte å quote deg, men hyggelig å treffe på både deg og din herlige firbeinte venn. For et lykketroll Og, jeg vet ikke hvordan en pyrre skal se ut, men han var vakker! Gratulerer så mye med BIR og kjempekommentarer fra dommeren. Ellers gratulerer til alle jeg har glemt å gratulere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar