Gå til innhold
Hundesonen.no

ice fikk opprykk til kl 2 i dag

Recommended Posts

fellesdekk :9,5 tannvisnng:10 linef:8,5 fvf:8,5(litt skjeve holdter,og går litt langt fram) dekk fra holdt :9 stå u marsj:8,5 ( jeg gjør ubevisste ting med kroppen) innk:5 (han hørte ikke første kommando. stod 25 meter unna,og det var støy. da han kom inn slåss 3 hunder ved ringtauet,og han dempet seg. men farta var kjempebra) hinder: 9 helhet :9 var øystein ødegård som dømmte :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fellesdekk :9,5 tannvisnng:10 linef:8,5 fvf:8,5(litt skjeve holdter,og går litt langt fram) dekk fra holdt :9 stå u marsj:8,5 ( jeg gjør ubevisste ting med kroppen) innk:5 (han hørte ikke første kommando. stod 25 meter unna,og det var støy. da han kom inn slåss 3 hunder ved ringtauet,og han dempet seg. men farta var kjempebra) hinder: 9 helhet :9 var øystein ødegård som dømmte :whistle:

Kjempe bra poeng :icon_cry: Gleder meg til å se forsettelsen! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :whistle:

Ella&Maria: Hvordan gikk det på stevnet? :blink:

Ehh, altså... Det kommer en lang blogg om det, men for å si det kort. Ella var litt usikker når vi kom (hun er ikke helt trygg på andre hunder), og så ble hun så klart flydd på av en Schäfer rett før vi skulle i ringen.. Og så pingle som hun er ville hun helst begrave seg under matten vi gikk på, og selv om vi fikk tilbudet om å gå sist i klassen var hun fortsatt redd, dempende, sliten, lei og alt var grusomt. (snakk om avreagering på bollehunden...)

Ja, så vi brøt. Og fikk en haug med medlidende blikk fra alle kanter. Eller kanskje de bare syntes synd på hunden som så ut som om den fikk gjevnlig juling hver dag.

Så ikke helt drømmedebuten :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...